ريیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری کنگره علمی مسائل اجتماعی جوانان به ميزباني يزد، این کنگره را فرصتي برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در این حوزه خواند.
کد خبر: ۷۱۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ 20 February 2019

«محمدرضا فضلی» با بیان این که کنگره علمی مسائل اجتماعی جوانان در تاریخ هفتم اسفند سال جاری به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار می‌شود، در مورد برگزاری این کنگره گفت: با توجه به تحقیقات و مطالعات انجام شده درخصوص مسائل و مباحث مرتبط با موضوع جوانان در کشور، این کنگره درصدد است فرصتی برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در این حوزه را بوجود آورده تا گامی مؤثر برای شناسایی و طرح مهمترین موضوعات مرتبط با جوانان فراهم شود.

وي گفت: بررسی سیاست‌گذاری و مدیریت راهبردی امور جوانان در سه دهه اخیر، شناسایی راهکارهای کسب و کار و کارآفرینی، ضروریات آموزش بهینه و هدفمند جوانان همراه با مهارت‌آموزی، توسعه و تقویت مشارکت فعال جوانان در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و شناسایی دقیق مسائل مرتبط با گروه‌های خاص جوانان، از جمله اهداف برگزاری کنگره هستند.

فضلی محورهای این کنگره را نيز «بهداشت و سلامت»، «اشتغال و مهارت‌آموزی»، «آسیب‌های اجتماعی»، «اوقات فراغت»، «هویت»، «گروه‌های مرجع»، «رسانه و فضای مجازی»، «سرمایه اجتماعی» و «تحولات ازدواج» برشمرد.

وي گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده انتظار می‌رود که با حضور معاونان فرهنگی و امور جوانان ادارات کل، دبیران علمی و پژوهشی استان‌های سراسر کشور، صاحب‌نظران و پژوهشگران حوزه جوانان، سمن‌های جوانان، دانشجویان و کارشناسان، به اهداف پیش‌بینی شده این رویداد علمی دست پیدا کنیم.

اين مسئول در پایان ابراز امیدواری كرد این رویداد علمی- پژوهشی، بستر مناسبی را برای تداوم و اجرای مؤثر و کاربردی پژوهش‌ها و مطالعات حوزه جوانان در کشور را بیش از پیش فراهم كند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار