حسین خدرویسی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:سقف وام های اشتغال پرداختی به مددجویان کرمانشاهی در سال ۹۰ شش میلیون تومان بوده که به برکت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران میزان این وام ها هم اکنون به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۷۱۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 10 February 2019

حسین خدرویسی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در سال جاری سقف وام های اشتغال مددجویی به برکت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران برای ایجاد کسب و کار اولیه به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

وی خاطر نشان کرد:آن دسته از مددجویانی که نیازمند وام های بیشتر برای توسعه طرح های شغلی خود باشند می توانند از وام های اشتغال مکمل تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان نیز بهره مند شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون بسیاری از مددجویان تحت حمایت این نهاد از وام های خودکفایی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برخوردار شده اند.

به گفته این مسئول، مجریان طرح های شغلی دانش بنیان، طرح های تجمیعی و کارآفرین از جمله افرادی هستند که وام های اشتغال ۱۰۰ میلیون تومانی به آنان پرداخت شده است.

خدرویسی تصریح کرد: وام های شغلی پرداختی به مددجویان تحت حمایت به صورت کاملا قرض الحسنه، با بازپرداخت طولانی مدت و بدون نیاز به سپرده گذاری به مددجویان متقاضی ایجاد اشتغال پایدار تعلق می گیرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار