مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت :با آغاز نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در شهر از نزدیک با روند طراحی و ساخت این عروسک‌های غول پیکر آشنا می شوند.
کد خبر: ۷۱۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۷ 05 February 2019

مهنازفتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:این اداره با حضور در این نمایشگاه و ارایه دستاوردها خود در دو شیفت صبح و بعدازظهر فعالیت دارد وعلاوه بر انجام فعالیت‌های فرهنگی، توانمندی‌های اعضا و مربیان کانون استان کرمانشاه نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد:بازدیدکنندگان در داخل غرفه اداره کل کانون استان کرمانشاهاز طریق تصاویر برگزیده برنامه‌های شاخص می‌توانند در جریان روند برگزاری برنامه‌های کلان فرهنگی در سطح استان و شهرستان‌های مختلف قرار می گیرند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اظهار داشت:دیدار با اعضای برگزیده مسابقه‌های بین‌المللی نقاشی یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در غرفه کانون استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد : معرفی اعضای مختلف مراکز که در مسابقه‌های مختلف جهانی نقاتشی برگزیده شده‌اند، با مدال‌ها و لوح‌های جهانی خود در غرفه حضور پیدا می‌کنند و به بازدیدکنندگان معرفی می‌شوند.

فتاحی گفت:در بخش دیگری از غرفه، مربیان هنرمند کانون استان به ساخت عروسک‌های بومی و محلی می‌پردازند وعلاقه‌مندان می‌توانند ضمن آشنایی کوتاه با عروسک‌های بومی، با روش ساخت این عروسک‌ها نیز آشنا شوند.

به گفته این مسئول: در کلیه مراکز کانون استان کرمانشاه نیز برنامه‌های مختلفی با موضوع معرفی دستاورد‌های مراکز کانون پرورش فکری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار