معاون سیاسی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی استاندار ایلام گفت : این شهرستان عسلویه ای دیگر است و با توجه به ظرفیت های نفت و گاز، آب و خاک، کشاورزی و زندگی مسالمت آمیز مردم کرد و لر و عرب شایسته توسعه است
کد خبر: ۷۱۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ 02 February 2019

 

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در آئین تودیع و معارفه فرماندار دهلران اظهار داشت: دشمنان در صدد بودند تا انقلاب را در نطفه خفه و جنگ تحمیلی را به راه انداختند، اما راه به جایی نبرده و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در خاورمیانه و جهان به درخت تنومندی تبدیل شده است.

وی اظهار داشت : رهبری امام و وحدت مردم از شاخص های بارز نظام جمهوری اسلامی هستند و این نظام مبتنی بر ارزش های دینی شکل گرفت و امروز در پهنه گستره جهان نقش آفرینی می کند.

معاون استاندار ایلام نقش مردم دهلران در دفاع مقدس و شهدای این شهرستان اشاره کرد گفت : دهلران با آن همه دلاوری و افتخار امروز حق بزرگی به گردن نظام دارد و به آن توجه خوبی در حوزه های مختلف شده است و این روند  رو به رشد همچنان ادامه دارد.

معاون سیاسی استاندار ایلام با بیان اینکه شهرستان دهلران پیشانی صنعت و توسعه و کشاورزی استان است ،گفت: این شهرستان عسلویه ای دیگر است و با توجه به ظرفیت های نفت و گاز، آب و خاک، کشاورزی و زندگی مسالمت آمیز مردم کرد و لر و عرب شایسته توسعه است و مسیری که دهلران در توسعه پیش رو دارد درخشان است.

وی با اشاره به سوابق فرماندار جدید دهلران عنوان داشت : از مجید عسکری انتظار داریم با توجه به بسترهای موجود با همراهی عموم مردم و نخبگان و فعالان سیاسی از جریان های مختلف در جهت توسعه همه جانبه شهرستان حرکت کند.

فرماندار اسبق دهلران گفت : کار های بزرگ عمرانی به لطف نظام وتلاش دولت تدبیر وامید در این شهرستان دنبال شد که مهترین آنها سامانه گرمسیری ، ان جی ال، مرز چیلات ،پتروشیمی و بحث راه ها موصلاتی است که همه این پروژه ها با همدلی و همرایی مدیران شهرستان در حال انجام هستند.

سید حسینعلی موسوی گفت : در مدت 2سال سه ماه که در شهرستان دهلران حضور داشتم از تمام ظرفیت های سیاسی ، اجتماعی احزاب ،مردم و اصحاب رسانه برای توسعه شهرستان استفاده کردم.

موسوی افزود: شهرستان دهلران در مسیر توسعه قرار گرفته است و در آینده قطعا این شهرستان به عنوان شهرستان توسعه یافته در کشور معرفی خواهد شد.

فرماندر اسبق شهرستان دهلران یادآور شد : خوشبختانه استاندار ایلام نگاه ویژه ای به شهرستان دهلران دارد وبدون شک دهلران توسعه پایدار خواهد رسید.

وی اظهار داشت : خوشبختانه معاون سیاسی از دانش کافی برخوردار است و بنده هر کجا باشم به عنوان سرباز در خدمت دولت تدبیر امید خواهم بود.

موسوی بیان داشت : شهرستان دهلران یکی از شهرستان های با امنیت در کشور و استان ایلام است

فرماندار جدید دهلران نیز گفت :دهه مبارک فجر سر آغاز رهایی ملت ایران از زیر یوغ ستم و چهلمین سالگرد پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی را گرامی میدارم.

وی افزود: از حسن توجه واعتماد سلیمانی دشتکی استاندار ومعاون سیاسی تشکر دارم

مجید عسگری  بیان داشت :تقارن حضور خود در این شهرستان عزیر به عنوان خادم مردم فهیم شهرستان دهلران را به فال نیک می گیرم.

وی افزود:با همراهی مردم واستفاده از همه ظرفیت های این شهرستان وموقعیت استراتژیک در راستای ظرفیت های خوب این شهرستان کار تلاش شبانه روزی در دستور کار خود قرار دهم ودر این مسیر از همه استمداد مطلبم ودست یاری به سوی همه جهت خدمت به مردم در آز می کنم .

عسگری بیان داشت :مردم داری وخدمت به مردم را به عنوان ولی نعمتان در سرلوحه کار خود قرار داده و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های دولت تدبیر وامید تلاش خواهم داشت.

رحمان جابری در جلسه تودیع ومعارفه فرماندار شهرستان دهلران که با حضور معاون سیاسی استاندار ایلام در محل فرمانداری دهلران تشکیل شد گفت : شهرستان دهلران بعد از مرکز استان دومین شهر پر جمعیت استان می باشد که داری ظرفیت ها واستعداد های بلاقوه خدادی می باشد.

وی اظهار داشت:شهرستان دهلران با همه این استعداد ها تشنه عمران و آبادانی است.

سخنگوی شواری شهر دهلران افزود : امروز باوجود این همه ظرفیت ومنابع خدادادی باید آهنگ عمران وآبادانی با شتاب بیشتری پیش برود.

وی  عنوان کرد : توجه ویژه استاندار ایلام به شهرستان دهلران ستودنی است امید است با اجرای پروژه های عظیم نفتی و راه های موصلاتی شاهد توسعه و رشد همه جانبه ی این شهرستان باشیم.

جابری با اشاره به خدمات موسوی فرماندار سابق دهلران یادآور شد : امید است با حضور فرماندار جدید باتوجه به تخصص ایشان در بحث عمران شاهد تحول و توسعه در حوزه های عمران شهری و زیر ساخت های این شهرستان باشیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار