تیم مانیزان کرمانشاه که هفته گذشته با پذیرش دومین شکست در مرحله اول پلی آف لیگ دسته اول بسکتبال کشور برای شانس مجدد به گروه بازنده ها رفته بود، از ادامه حضور در رقابت های این گروه انصراف داد و به این ترتیب کار این تیم در لیگ دسته اول بسکتبال پایان یافت.
کد خبر: ۷۰۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶ 30 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،شاپور مردانی سرمربی تیم مانیزان با اشاره به اعلام انصراف این تیم از ادامه حضور در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور به فدراسیون، درباره چرایی این اقدام اظهار کرد: هفته گذشته پس از دومین شکستی که برابر تیم شهرداری قزوین داشتیم، همراه با تیم های امید تهران و خانه بسکتبال کاشان راهی گروه شانس مجدد شدیم.

وی افزود: ابتدای هفته جاری طی مکاتبه ای از فدارسیون بسکتبال درخواست کردیم تا میزبانی رقابت های گروه بازنده ها را به کرمانشاه واگذار کند که فدراسیون نیز در ابتدا عنوان کرد موافق میزبانی کرمانشاه برای این رقابت ها است، اما روز بعد از سوی فدراسیون به ما اعلام شد که تیم امید تهران نیز درخواست میزبانی این رقابت ها را داده، لذا هر تیمی که امتیازات بیشتری در بحث تجهیزات، امکانات و پذیرایی از تیم ها داشته باشد، میزبانی را به او واگذار خواهیم کرد.

سرمربی تیم مانیزان کرمانشاه بابیان اینکه هر دو تیم امتیازات خود را به فدراسیون ارسال کردند، تصریح کرد: علیرغم اینکه امتیازاتی که تیم ما برای میزبانی داشت بیشتر از تیم امید تهران بود، اما مسئولین فدراسیون در یک اقدام غیرقابل انتظار میزبانی را به تیم امید تهران واگذار کردند.

وی تاکید کرد: باتوجه به پایمال شدن حق تیم مانیزان توسط فدراسیون، مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند به نشانه اعتراض از ادامه حضور در این رقابت ها انصراف دهند.

مردانی یادآورشد: تیم مانیزان قرار بود امروز(10 بهمن) اولین دیدار خود در گروه شانس مجدد را مقابل امید تهران برگزار کند که با این انصراف این دیدار برگزار نشد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی تیم مانیزان در این فصل، عنوان کرد: درصورتی که بتوانیم برای تیم اسپانسر جذب کنیم، در مسابقات فصل آینده لیگ حضور پیدا خواهیم کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار