معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان از افتتاح پنج پروژه ورزشی استان در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۰۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴ 30 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فرهمند سال افزون  اظهار کرد: سالن چند منظوره شهرک پردیس، سه سالن سقف کوتاه در شهرستان های صحنه، هرسین و اسلام آبادغرب و سرای ورزشکاران پروژه های ورزشی هستند که در دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید.

وی بابیان اینکه سالن چند منظوره شهرک پردیس از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه ساخته شده، افزود: برای احداث این سالن که 1460 متر زیربنا دارد، بیش از دو میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: احداث سه سالن سقف کوتاه در شهرستان های صحنه، هرسین و اسلام آبادغرب نیز با حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار انجام گرفته است.

به گفته این مسئول، این سالن ها به منظور برگزاری مسابقات و به عنوان محلی برای تمرینات ورزشکاران رشته های رزمی احداث شده اند.

وی در ادامه بااشاره به کلنگ زنی سرای ورزشکاران کرمانشاه در سال 88، اظهارکرد: ساخت این پروژه که در محوطه مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه قرار دارد، سال 95 با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان به پایان رسید، اما به دلیل کمبود اعتبار حدود دو سال نتوانستیم آن را تجهیز و راه اندازی کنیم که خوشبختانه امسال با تخصیص اعتبار مورد نیاز کار تجهیز آن نیز صورت گرفته و بزودی به بهره برداری می رسد.

سال افزون اضافه کرد: سرای ورزشکاران 9 سوئیت دارد و قرار است محلی برای اسکان میهمانان ورزشی همچون داوران، مربیان و ورزشکارانی که به کرمانشاه سفر می کنند، باشد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یادآورشد: در تلاشیم این پروژه ها در سفری که وزیر ورزش و جوانان در بهمن ماه به کرمانشاه خواهد داشت، افتتاح شوند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار