معاون سیاسی و امنیتی استانداري کرمانشاه با بیان اینکه نشاط افزایی محور برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: حضور ایلات و عشایر در برنامه های سالگرد انقلاب با توجه به نقشی که در انقلاب و دفاع مقدس داشته اند، پر رنگ باشد.
کد خبر: ۷۰۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳ 30 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمد ابراهیم الهی تبار در کارگروه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تصریح کرد:در برنامه های گرامیداشت دهه فجر ،فجر آفرینان و مبارزین انقلاب نباید فراموش شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداري کرمانشاه با اشاره به نقش موثر پايگاه هاي بسيج براي بيان دستاوردهاي نظام بيان داشت: پایگاه های بسیج و مساجد محل مناسبی برای حضور و بهره گیری از خاطرات این افراد است.

وي تاكيد كرد: تمام دستگاه ها و ادارات در ایام دهه فجر با رسانه ها نشست داشته باشند و به بیان دستاوردها و خدمات انقلاب بپردازند و غرفه های دستگاه ها برای نمایش دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی در سطح شهر برپا شود.

الهي تبار همچنين با بيان اينكه یادمان های شهیدان برای شناساندن مبارزان انقلاب ایجاد شود، گفت: شهرداری ها محور آماده سازی شهرها برای ایام دهه فجر هستند. در اجرای برنامه ها محوریت نشاط افزایی برای مردم باشد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار