مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت:آبگرفتگی‌های فراوانی در سطح استان داشته‌ایم ولی سیلی رخ نداده است.
کد خبر: ۷۰۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹ 29 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس؛ جلیل بالایی  از ایجاد آب‌گرفتگی‌های فروان در سطح استان به خاطر بارش‌های گسترده چند روز اخیر خبر داد و افزود: هیچ سیلی در استان رخ نداده و عمده مشکل ما قطع برق 40 روستا و نیز چند نقطه از شهر سنقر به علت شکستن و یا از جا کنده شدن تیرهای برق بوده‌ است.

وی افزود: بلافاصله نسبت به وصل برق نقاط مذکور اقدام شد و در حال حاضر هیچ‌گونه قطعی برقی در سطح استان نداریم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ادامه داد: 29 مورد هم قطع راه ارتباطی در نقاط روستایی داشته‌ایم که عمدتا مربوط به روستا‌هایی است که راه ارتباطی آن‌ها به پل‌های در عرض رودخانه، متصل بوده و هم اکنون تمام راه‌های ارتباطی در این نقاط وصل شده‌اند.

بالایی به وقوع 5 مورد ریزش سنگ در استان اشاره کرد و بیان داشت: آخرین مورد ریزش سنگ در جاده ارتباطی ثلاث به جوانرود بوده است که بلافاصله یک لاین آن بازگشایی شده است و لاین دیگر هم در حال بازگشایی است.

وی با یادآوری شدت با‌رش‌های اخیر علی‌الخصوص 48 ساعت گذشته،گفت:میانگین بارش‌های استان در 48 ساعت گذشته 70 میلی متر بوده است که بیشترین بارش در پاوه با 160 و کمترین بارش در قصر شیرین با 30 میلی متر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری عنوان داشت: به غیر از خسارت‌های وارده به زمین های کشاورزی بستر رودخانه رازآور در حد فاصل قزانچی به کامیاران و بخشی از باغ‌های ریجاب شهرستان دالاهو، فعلا گزارش دقیقی از میزان خسارت‌های احتمالی در دست نداریم.

بالایی در پایان افزود: مسلما خسارت‌هایی متوجه زیرساخت‌ها، جاده‌ها، پل‌ها و اراضی کشاورزی به ویژه زمین‌های بستر رودخانه خواهد شد و ما به محض اطلاع، میزان خسارت‌های وارده درسطح استان را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار