سرپرست صداوسیمای مرکز کرمانشاه از تدارک ویژه های برنامه های بسیار و متنوع ویژه ایام دهه فجر در این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۷۰۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ 29 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فردین امیری با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی در صدا و سیما، گفت: در جلسات مختلف این ستاد با حضور مدیران ارشد استانی و کارشناسان پیش بینی‌های لازم صورت گرفته و ساخت برنامه‌های شاخص و فاخر ویژه انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف در دستورکار قرار گرفته است.

وی از ساخت شش مستند فاخر درخصوص شهدای مدافع حرم و چهره های شاخص انقلاب اسلامی در کرمانشاه خبر داد و افزود: همچنین 14 برنامه مستند گزارشی باعنوان "دوران افتخار" درخصوص اقدامات انجام شده در چهل سالگی انقلاب اسلامی در شهرستان‌های مختلف استان و پیشرفت های حاصل شده تهیه شده است.

وی افزود: همچنین در مستند "گام های استوار" مقایسه وضعیت دیروز وامروز استان کرمانشاه بررسی شده که قبل از انقلاب وضعیت استان چگونه بوده و بعد از آن به چه وضعیتی رسیده ایم.

امیری از ساخت سریال "پس از سالها" در همین راستا خبر داد و افزود: این سریال در چهل قسمت 30 دقیقه ای روایتگر حوادث انقلاب در استان خواهد بود.

وی همچنین از ساخت پنج نماهنگ با قابلیت پخش از شبکه های سراسری درخصوص چهره های شاخص و دستاوردهای انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: علاوه بر این دو مستند و سه انیمیشن فاخر در خصوص شخصیت ها و مفاخر استان ساخته شده است.

وی افزود: انمیشین دیگری با عنوان "بازگشت" نیز هم اکنون در حال ساخت است که به مدت 10 دقیقه داستان یک مبارز انقلابی را روایت می کند.

وی تصریح کرد: ساخت وتهیه بیش از 60 موشن گرافی و رئال موشن هم که به دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفتهای کشور می پردازد صورت گرفته است.

وی از تهیه و پخش ویژه برنامه دهه فجر با نام "گل سو" خبر داد و افزود: این ویژه برنامه هر شب در دهه فجر با موضوع انقلاب اسلامی روی آنتن خواهد رفت.

امیری با اشاره به تدارک برنامه های متنوع ویژه دهه فجر، گفت: تهیه و پخش برنامه های کودک و نوجوان، سلامت باشید، سفر و هوای تازه شبکه زاگرس در این ایام هم ویژه خواهد بود و درهر یک از این برنامه ها از زوایای مختلف به برکات انقلاب اسلامی وپیشرفت کشور در تمامی زمینه ها پرداخته می شود.

امیری از تدارک برنامه های کارشناسی در این ایام هم خبر داد و افزود: برنامه گفتگو محور "رمز ماندگاری" در 30 قسمت 45 دقیقه ای با حضور مدیران وکارشناسان به بررسی خدمات نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران در عمر چهل ساله آن خواهد پرداخت.

وی افزود: در مجموع، تمامی برنامه های شبکه به فراخور به موضوع مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران خواهند پرداخت و برنامه های تامینی هم از جمله پخش 12 فیلم سینمایی مرتبط با موضوع انقلاب در این زمینه تدارک دیده شده است.

وی افزود: بخش صدا هم مانند بخش سیما ویژه برنامه های بسیاری برای این ایام در نظر گرفته که از جمله آن می توان به تهیه و ساخت بیش از 50 قسمت نمایشی 30 دقیقه ای به مدت 1500 دقیقه با موضوع انقلاب اسلامی اشاره کرد.

امیری تصریح کرد: همچنین مستند 10 قسمتی پیرامون معرفی چهره‌های شاخص انقلاب اسلامی نیز در رادیو تهیه شده است.

به گفته سرپرست صدا و سیمای مرکز کرمانشاه میزگردهای کارشناسی و برنامه های مختلف صدای انقلاب، جنگ انقلاب، راه افتخار، از پهلوی تا پایان، مسابقه پیامکی و .... از دیگر برنامه‎های پیش بینی شده رادیو کرمانشاه درایام پیروزی انقلاب اسلامی است و تمامی برنامه ها هم به فراخور به موضوع انقلاب خواهند پرداخت.

امیری تاکید کرد: واحد خبر نیز با تولید گزارش های خبری از توانمندیهای حوزه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، پزشکی، ورزشی ...استان و پخش آنها ازشبکه سراسری خدمات ارزنده و پرشمار انقلاب شکوهمند اسلامی را روایت خواهد کرد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار