مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از قطع راه ارتباطی ۲۹ روستای استان به دلیل شدت بارندگی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها خبر داد.
کد خبر: ۷۰۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ 29 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،جلیل بالایی ، با اشاره به بارندگی‌های شدید 48 ساعت گذشته، افزود: شدت بارندگی‌ها آنقدر زیاد بود که باعث بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسدود شدن راه 29 روستای استان شد.

وی با بیان اینکه این روستاها از توابع کرمانشاه، جوانرود، صحنه و سنقر بودند، عنوان کرد: هم اکنون راه ارتباطی هشت روستا باز شده، اما 21 روستای دیگر در بخش سرفیروزآباد کرمانشاه همچنان راهشان مسدود است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از قطع برق 40 روستا و یک شهر استان شامل شهر سنقر و و روستاهای کرمانشاه و سنقر هم خبر داد و اضافه کرد: هم اکنون فقط برق هشت روستای جلالوند بخش فیروزآباد کرمانشاه قطع است.

بالایی از آسیب به برخی اراضی کشاورزی در مسیر رودخانه "رازآور" نیز به دلیل بالا آمدن آب رودخانه یاد کرد و گفت: میزان خسارت وارد شده به زودی برآورد خواهد شد.

وی با اشاره به وقوع سه مورد آبگرفتگی در منازل مردم در سنقر و حمیل، خاطرنشان کرد: احتمال افزایش این آمار نیز وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه اظهار کرد: پنج مورد ریزش سنگ نیز داشتیم که تمام مسیرهای این ریزش بجز محور جوانرود به سفیدبرگ بازگشایی شده و این مسیر نیز تا ظهر باز خواهد شد.

بالایی اضافه کرد: یک مادر باردار از روستای منطقه جلالوند نیز توسط بالگرد ارتش به مرکز درمانی انتقال یافت.

وی با بیان ایکنکه در این دو روز بارش زیادی در سطح استان داشتیم، اظهار کرد: میانگین بارش‌ها برای سطح استان 70 میلی‌متر بود که بیشترین بارش از پاوه و به میزان 160 میلی متر و کمترین بارش نیز از قصرشیرین به میزان 30 میلی‌متر گزارش شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار