آیین چهل قلم روز پنج شنبه ۱۱ بهمن ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی با حضور علاقه‌مندان به عرصه کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴ 27 January 2019
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، آیین تجلیل از اهالی قلم در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، عاطفه زارعی با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از اهالی قلم در حوزه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد به پاس ارج نهادن به زحمات نویسندگان متعهد و شاخص در حوزه انقلاب اسلامی مراسم تجلیل از بزرگان این عرصه را به جا آورد.

وی با بیان اینکه تداوم انقلاب اسلامی نیازمند حضور افراد توانمند و اهل قلم بوده افزود: بصیرت افزایی و استفاده از اطلاعات محققان و اهالی قلم یکی از راهکار‌های افزایش آگاهی در همه ابعاد به ویژه حوزه انقلاب و دستاورد‌های آن خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان همچنین عنوان کرد: آیین تجلیل از بزرگان و قلم به دستان در این حوزه را وظیفه خود دانسته و در همین راستا از آقایان جواد محقق و سردار حمید حسام در همدان تجلیل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار