کارشناس آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کرمانشاه از ظرفیت بالایی در حوزه های مختلف قرآنی برخوردار است.
کد خبر: ۷۰۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ 23 January 2019

به گزارش خبرنگار تابناک؛ حامد حسین زاده در نشست مدیران موسسات قرآن و عترت استان کرمانشاه که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، افزود: سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه فعالیت های قرآنی انجام شده و بخش های مختلف، فعالیت های قرآنی زیادی در کشور صورت داده اند که توسعه موسسات قرآن از جمله این فعالیتها است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی اهمیت فراوانی دارند چرا که قرآن کریم کتاب زندگی و هدایت انسان است، ابراز داشت: تلاوت و عمل به قرآن سبب مداوای مشکلات زندگی مردم می شود و زمینه تربیتی ارزشمندی در جامعه برجای خواهد گذاشت.

حسین زاده عنوان کرد: خوشبختانه استان کرمانشاه از ظرفیت بالای قرآنی برخوردار است و کسب رتبه اول ثبت نام در سامانه آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم گویای این قضیه است.

وی بر ضرورت تعامل و هم‌افزایی میان دستگاه‌ها و نهادهای متولی امر ترویج فرهنگ قرآنی در استان تاکید کرد و افزود: یکی از اقدامات موثر در راستای تکمیل سهمیه استان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم هم‌افزایی مجموعه‌های قرآنی استان از جمله ادارات ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش است که به حمد الهی تا کنون عملکرد بسیار خوبی داشته است.

کارشناس آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: موسسات قرآنی نقش بسیار ارزنده ای در تشویق قرآن آموزان برای شرکت در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم دارند که امیدواریم در چند روز باقی مانده از مهلت ثبت نام تلاش های بیشتری انجام دهند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار