دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: امسال هم مسابقات انتخابی تیم استان برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور، روز جمعه ۲۸ دی ماه برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 23 January 2019

به گزارش تابناک ، منصور کیانی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور کشتی کلاسیک بانوان، نیمه‌ی بهمن ماه در شش وزن برگزار می شود، افزود: پیش بینی می شود حدود 16 استان در این مسابقات شرکت نمایند.

وی گفت: استان کرمانشاه در کشتی کلاسیک جزو استان های پیشرو در کشور است و این تیم با شش عضو در 6 وزن از تیم های خوب کشور محسوب می شود و ما امیدواریم این تیم امسال هم جام قهرمانی را به استان بیاورد.

کیانی در خصوص استقبال بانوان از ورزش کشتی در استان کرمانشاه اظهار کرد: هم اکنون در مجموعه‌ی ورزشی کوثر و خانه‌ی کشتی این ورزش در چند نوبت فعال است و استقبال هم خوب ارزیابی می شود. فعال شدن این رشته‌ی ورزشی در شهرستان ها نیز مانند کنگاور روند خوبی را طی می کند.

وی افزود: برای کشتی بانوان آینده‌ی خوبی پیش بینی می شود و امید می رود گسترش بیشتری پیدا کند. البته این موضوع به سیاست های کلی فدراسیون بستگی دارد.

دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه به اهتمام هیئت کشتی برای تربیت مربی اشاره کرد و گفت: کلاس های مربیگری در این مدت برگزار شده است و در این دوره ها از ورزشکاران با تجربه ای مانند سرمربی سابق تیم ملی کشتی بانوان که خود قهرمان جهان بوده است، برای آموزش دعوت کرده ایم.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار