معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت:وظیفه خدمات شهری نظارت دقیق برکیفیت و کمیت انجام خدمات است
کد خبر: ۷۰۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 23 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه،معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: میانگین تولید زباله در هشت ماهه اول سال ۱۳۹۷ به میزان ۶۱۵ تن در هر روز است. وی از عوامل تاثیر گذار در تولید زباله را تغییر در شیوه زندگی و نوع مصرف مواد غذایی شهروندان نام برد.

مهندس امیر رحیمی گفت: در حال حاضر بمنظور خدمات رسانی مطلوب به شهروندان عزیز،جمع آوری زباله در سطح شهر به دلیل کمبود ماشین آلات ،در سه شیفت و بصورت شبانه روزی انجام می گردد که مدت هر شیفت ۸ ساعت است.

وی افزود: پاکسازی ، تنظیف، رفت و روب معابر نیز به صورت شبانه روزی در قالب معابر درجه یک و درجه دو ( اولویت بندی) شده است که پاکسازی در برخی از مسیرها بصورت مستمر انجام می پذیرد.

معاون خدمات شهری ادامه داد:تخلیه مخازن زباله ( در معابر اصلی ) نیز در سه شیفت صورت می پذیرد ، عملیات نظافت کوچه ها و عمق ها نیز حداقل روزی۱ نوبت انجام می شود.

جمع آوری زباله در کوچه های فرعی و عمق ها هر روز انجام می پذیرد ( با تفاوت زمانی یک روز در میان و تقسیم بندی محلات) ، زباله برداری معابر فرعی داخل محلات و شهرکهـا نیز بصــورت مستمــر انجــام می پذیرد.

وی گفت: تعداد ۳۹ خودروی حمل زباله مکانیزه راساً توسط شهرداری و حدود ۴۵ خودروی مکانیزه نیز توسط مناطق شهرداری و بخش خصوصی بکارگرفته شده اند که در سطح شهر مشغول به فعالیت و جمع آوری زباله هستند وشن ریزی، نمک پاشی و محلول پاشی معابر در مواقع یخبندان توسط مناطق شهرداری و با نظارت عالیه معاونت خدمات شهری صورت می پذیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه درپایان با بیان اینکه وظیفه خدمات شهری نظارت عالیه برکیفیت و کمیت انجام خدمات است، افزود: در مواقع بارش برف نیروهای بخش خدمات توسط مناطق هشتگانه با راهبری و نظارت معاونت خدمات شهری اقدامات لازم را بعمل می آورند و با توجه به سطح بارش برف در شبانه روز از ۳۰۰ تا ۷۰۰ نفر در عملیات زمستانی سطح شهر کرمانشاه توسط شهرداری انجام وظیفه می نمایند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار