استاندار كرمانشاه گفت: گردشگری به تنهایی برای رونق اقتصادی استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه کفایت می کند.
کد خبر: ۷۰۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ 23 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان اظهار داشت؛ توسعه گردشگری تنها منحصر به میراث فرهنگی نیست و باید همه ی مدیران دستگاه های مختلف در این زمینه نقش آفرین باشند.

وي بيان داشت: رهبر معظم انقلاب در تعبیری ماندگار از کرمانشاه به عنوان چهره ی زیبای ایران اسلامی نام برده اند و هنر میراث فرهنگی این است این چهره زیبا را در نوروز امسال به نمایش بگذارد.

استاندار كرمانشاه ادامه داد: ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه آنقدر گسترده و عظیم هستند که به تنهایی برای رونق اقتصاد استان دو میلیون نفری کرمانشاه کفایت می کند.

مهندس بازوند خاطرنشان ساخت:4200 اثر ثبت شده تاریخی، جاذبه های بکر طبیعت گردی و بوم گردی و سازه ها و صنایع جذاب دست ساز، سرمایه های بزرگی برای گردشگری استان فراهم کرده است.

وي تصريح كرد: سال ۲۰۲۰ در دنیا به عنوان سال بوم گردی و گردشگری روستایی نام گذاری شده است و ایران میزبان این مناسبت جهانی شده است. کرمانشاه نیز با توجه به پتانسیل های مناسب در این حوزه داوطلب میزبانی شده است که امیدواریم با تلاش هایی که صورت می گیرد این مهم تحقق یابد.

استاندار كرمانشاه گفت: برنامه توسعه گردشگری در سال ۹۸ و ۹۹ تدوین شده است. البته لازمه موفقیت در این برنامه، برگزاری مناسب آیین نوروز ۹۸ است.

مقام ارشد استان بيان داشت: سال ۹۸ را باید سال گردشگری و اشتغال بنامیم و لازمه موفقیت در این عرصه، تولید ثروت و جذب سرمایه های جدید است.

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: شهرداری ها باید فضایی را پدید آورند که گردشگران با خاطری آسوده به تفرج بپردازند و با خاطره ای خوش از این استان بروند.

مهندس بازوند افزود: گردشگری جای خود را در سبد خانوار باز کرده و مردم برای سفرهای نوروزی از ماه ها قبل برنامه ریزی می کنند که باید از این فرصت برای جذب هرچه بیشتر گردشگر استفاده کنیم.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار