رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: به زودی کلنگ ساختمان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه به زمین خواهد خورد.
کد خبر: ۷۰۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 23 January 2019

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی اتاق بازرگانی کرمانشاه، کیوان کاشفی اظهار کرد: این ساختمان براساس ویژگی‌های مورد نیاز یک اتاق بازرگانی مدرن و با استفاده از تجربیات اتاق‌های بازرگانی مهم دنیا طراحی و ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه روند اداری تغییر کاربری و دریافت پروانه ساخت این پروژه بیش از مدت مورد نظر بطول انجامید، اضافه کرد: بنا داریم مراسم کلنگ‌زنی را بعد از تجهیز کارگاه انجام و بلافاصله کار ساخت آغاز شود.

به گفته رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، کارهایی از جمله انتخاب مشاور، تهیه نقشه، دریافت پروانه، انتخاب پیمانکار و پرداخت هزینه‌های تغییر کاربری انجام شده و بخش اعظم هزینه‌های ساخت سایت جدید اتاق بازرگانی کرمانشاه نیز تامین شده است.

وی زیربنای این ساختمان را شش هزار متر به همراه ظرفیت پارک 300 خودرو و فضای سبز سه هزار متری اعلام کرد.

کاشفی خاطرنشان کرد: این پروژه دارای دو ساختمان جداگانه جهت امور اداری و ارائه خدمات به اعضاء و بخش مدیریتی و کارشناسی است.

وی سالن‌های اجتماعات و جلسات، سالن‌های B 2 B ، موزه و نمایشگاه تولیدات داخل را از دیگر بخش‌های این پروزه اعلام کرد و افزود: محل ساختمان جدید نیز در بلوار شهید شیرودی کرمانشاه خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با بیان اینکه این ساختمان براساس اهداف بلند مدت اتاق بازرگانی بنا خواهد شد، اضافه کرد:با توجه به روند افزایش اعضای اتاق بازرگانی و همچنین افزایش تعداد تشکل‌های اقتصادی تحت پوشش نیاز به احداث ساختمان جدید برای اتاق کرمانشاه احساس می‌شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار