مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه سه ساله میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری کرمانشاه در سال جاری، گفت: تاکنون از رقم ۸۹ میلیارد تومان این تفاهم نامه بیش از ۱۱.۵ میلیارد تومان آن تخصیص شده است.
کد خبر: ۷۰۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 21 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حجت الاسلام رحیم جعفری، رقم تفاهم نامه میان وزارت ارشاد و استانداری کرمانشاه که در ابتدای امسال منعقد شد را 89 میلیارد و 350 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: از این میزان 65 میلیارد و 300 میلیون تومان سهم استان و 23 میلیارد و 750 میلیون تومان سهم وزارت ارشاد است.

وی با اشاره به سه ساله بودن این تفاهم نامه، گفت: قرار است طی سالهای 97، 98 و 99 این توافق نامه محقق شده و اعتبارات تامین شده صرف انجام برنامه ها و پروژه های فرهنگی استان شود.

جعفری در تشریح تعهدات استان در این تفاهم نامه گفت: از سهم 65 میلیارد تومانی استان، 7.9 میلیارد تومان آن مربوط به حوزه فرهنگی و هنری است که تاکنون 500 میلیون تومان آن پرداخت شده است.

وی افزود: در همین راستا جلسات متعددی با استانداری داشته ایم تا بتوانیم تخصیص این اعتبارات را افزایش دهیم و به نظر می رسد عمده تخصیص ها در این حوزه به پایان سال مالی موکول شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: در بخش عمرانی هم تعهد استان 54 میلیارد و 700 میلیون تومان است که بیش از هشت میلیارد تومان آن تاکنون پرداخت شده که صرف پروژه های نیمه کاره فرهنگی استان شده است.

جعفری تصریح کرد: در بخش فنی و اعتباری(ایجاد اشتغال) نیز سهم استان سه میلیارد تومان بوده که از این میزان بیش از 1.8 میلیارد تومان آن تخصیص شده است.

وی افزود: در مجموع از سهم 65 میلیارد و 600 میلیون تومانی استان در این تفاهم نامه تاکنون بیش از 10 میلیارد تومان آن تخصیص شده و به دنبال تخصیص مابقی آن هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در تشریح تعهدات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این تفاهم نامه هم گفت: از مجموع 23 میلیارد و 750 میلیون تومان سهم وزارت ارشاد، 1.5 میلیارد تومان سهم معاونت هنری، 2.4 میلیارد تومان سهم معاونت فرهنگی، 600 میلیون تومان سهم معاونت مطبوعاتی، 650 میلیون تومان سهم معاونت سینمایی، یک میلیارد و 850 میلیون تومان سهم معاونت قرآنی، یک میلیارد و 450 میلیون تومان سهم کانون های مساجد، 700 میلیون توان سهم صندوق هنرمندان و 14.5 میلیارد تومان آن سهم معاونت توسعه مدیریت ومنابع است که باید این اعتبارات را تامین کنند.

وی افزود: تاکنون از مجموع 23 میلیارد و 750 میلیون تومان سهم وزارت ارشاد حدود 1.5 میلیارد تومان آن به استان تخصیص شده و امیدواریم تا پایان سال مالی بتوانیم سهم تعهدات وزارت در سال 97 را بگیریم.

 

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار