نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای بازگشایی تردد مسافر به‌صورت رسمی از مرز شوشمی (پاوه) و بازگشایی مرز شیخ‌صالح (ثلاث باباجانی) خبر داد.
کد خبر: ۷۰۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱ 16 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از فارس،شهاب نادری اظهار داشت: در دیدارهای اخیر با شهریار حیدری مدیرکل امور مرزها کشور و سردار ذالفقاری معاون امنیتی این وزارت خانه تمامی پیگیری‌های لازم برای بازگشایی تردد مسافر از مرز شوشمی صورت گرفته است.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم با رایزنی‌های صورت گرفته و تلاش تمامی مسؤولان و همچنین همراهان مسؤولان عراقی، شاهد بازگشایی تردد مسافر در مرز شوشمی و همچنین بازگشایی مرز شیخ صالح باشیم.

وی تصریح کرد: عزم تمام مسؤولان شهرستانی، استانی و کشور بر بازگشایی این مرزها است و حتی پیگیری این موضوع از طریق وزارت امور خارجه نیز در دستور کار قرار گرفت.

نادری با مطلوب توصیف کردن امنیت در مرزهای اورامانات، ادامه داد: امروز اورامانات جزو امن‌ترین مرزهای کشور است و مردم انقلابی و مرزدار آن همیشه بهترین نگهبانان این مرزها بوده‌اند و گواه آن تقدیم بیش از 3 هزار شهید، جانباز، رزمنده و آزاده در راه انقلاب است.

وی گفت: محقق شدن بازگشایی این مرزها از مطالبات به حق مردم اورامانات است و این امر نقش بسزایی در رونق اقتصادی شهرستان‌های این منطقه و حتی استان کرمانشاه دارد.

نماینده مردم پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی افزود: برای تحقق این خواسته عمومی همه مسؤولان (فرمانداران، امامان جمعه،استاندار و مسؤولان استانی) در تلاش هستند و انتظار می‌رود این خواسته مردم مرزدار محقق شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار