تیم والیبال کاشی کاژه کرمانشاه در چارچوب مسابقات لیگ دسته اول والیبال کشور به مصاف شهرداری قزوین می رود.
کد خبر: ۷۰۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳ 15 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سجاد مولوی سرمربی تیم کاشی کاژه درخصوص آمادگی تیمش برای مقابله با شهرداری قزوین، اظهارکرد: باتوجه به حساسیت این دیدار، طی روزهای گذشته بازیکنان ما تمرینات سختی را پشت سرگذاشته اند تا امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی ازمصدومیت یکی از بازیکنان اصلی تیم کاشی کاژه در هفته جاری خبرداد و اضافه کرد: هرچند مصدومیت این بازیکن کلیدی در کیفیت بازی ما تاثیرگذار خواهد بود، اما تلاش می کنیم با استفاده از بازیکنان جایگزین چندان دچار مشکل نشویم.

مولوی گفت: از آنجایی که تا پایان مرحله اول مسابقات لیگ دسته اول والیبال کشور دو هفته زمان باقی مانده، تیم کاشی کاژه برای اینکه بتواند به مرحله بعدی – پلی آف – صعود کند باید در دو بازی پیش روی پیروز میدان باشد.

سرمربی تیم کاشی کاژه تصریح کرد: اگر حتی یکی از این دو بازی را واگذار کنیم، صعودمان به مرحله پلی آف منتفی می شود، لذا بازیکنان کاشی کاژه تمام توان خود را بکار می گیرند تا امتیاز دو بازی سرنوشت ساز مقابل شهرداری قزوین(27 دی) و کوردبال مهاباد(4 بهمن) را کسب کنند.

دیدار بین تیم های کاشی کاژه و شهرداری قزوین ساعت 16 روز پنجشنبه (27 دی) به میزبانی تیم قزوین برگزار خواهد شد.

مسابقات لیگ دسته اول والیبال کشور در چهار گروه پنج تیمی برگزاری می شود و تیم کاشی کاژه با تیم های سپاهان اصفهان، کوردبال مهاباد، راهیاب ملل مریوان و شهرداری قزوین همگروه است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار