از همان ابتدا که وارد عرصه ورزش شد، تنها هدفش درخشش در میادین بین المللی و کسب افتخار برای کشور و مردم استانش بود.
کد خبر: ۷۰۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶ 15 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سال 90 باوجود پنج سال فعالیت در رشته پرتاب دیسک و کسب یک عنوان قهرمانی، به این دلیل که این رشته شرایط حضور در مسابقات بین المللی را برایش فراهم نمی کرد آن را کنار گذاشت و همراه 12 ورزشکار معلول دیگر استان در تست استعدادیابی قایقرانی شرکت کرد و با یک عملکرد خوب توانست مجوز ورود به این رشته را بگیرد.

بهروزی راد به سرعت دراین رشته رشد کرد و به اردوی تیم ملی دعوت شد. در اولین سال ورودش به قایقرانی مدال طلای بازیهای آسیایی تهران را کسب کرد و این موفقیت آغازی شد تا علاوه بر کسب پنج مدال طلا و دو نقره مسابقات بین المللی و آسیایی، عنوان اولین بانوی پارالمپیکی ایران را از آن خود کند.

این ورزشکار معلول کرمانشاهی که این روزها در تمرینات آمادگی جسمانی به سر می برد، ضمن گلایه از کمبود امکانات رشته قایقرانی در کرمانشاه، در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه اظهارکرد: مشکلات قایقرانی درکرمانشاه زیاد است، نداشتن تجهیزات مناسب از یک سو و نداشتن مکانی برای تمرین از سوی دیگر باعث شده تا نتوانم در شهر خودم تمرین کنم.

وی افزود: چون شرایط ایده آلی برای تمرین درکرمانشاه وجود ندارد، ناچارم در تهران پارو بزنم و اکثر ماه‌های سال از خانواده‌ام دور باشم.

بهروزی راد تصریح کرد: بارها این مشکلات را به گوش مسئولین رسانده ام، اما تاکنون هیچ اقدامی انجام نداده اند.

وی بابیان اینکه از سالهای گذشته تنها محل تمرین قایقرانان کرمانشاه دریاچه شهربازی بوده، عنوان کرد: موانعی در سالهای اخیر برای تمرین قایقرانان در این دریاچه بوجود آمده، حتی طبق شنیده ها اخیرا آن را به فعالیت های ماهیگیری اختصاص داده اند و دیگر اجازه فعالیت قایقرانان در این دریاچه را نمی دهند.

اولین بانوی پارالمپیکی ایران با اشاره به بسترسازی انجام شده برای تمرین قایقرانان کرمانشاه در دو سد شیان و سلیمانشاه، گفت: متاسفانه به واسطه دوری این دو سد از مرکز استان و سختی تردد نمی توانم از این دو ظرفیت نیز استفاده کنم.

وی در ادامه در خصوص مهمترین مسابقات پیش رو و برنامه ریزی برای حضور در این مسابقات اعلام کرد: در حال حاضر تمرینات آمادگی جسمانی پیش از دعوت به اردوی تیم ملی را می گذرانم تا در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند – مهر 98 - و مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک مجارستان - مرداد 98- بتوانم با آمادگی کامل حضور داشته باشم و مدال آوری کنم.

این ورزشکار خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را بکار می گیرم تا در مسابقات مجارستان که مرحله اول کسب سهیمه المپیک است، بتوانم سهمیه حضور در این مسابقات را بگیرم تا به مرحله دوم کشیده نشود.

بهروزی راد همچنین بابیان اینکه می خواهد تا 2022 در میادین بین المللی قایقرانی حضور داشته باشد، عنوان کرد: پس از برنامه ریزی برای حضور در مسابقات پارالمپیک 2020 در نظر دارم در مسابقات آسیایی 2022 نیز شرکت کنم و پس از آن احتمالا از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم، اما این خداحافظی هنوز قطعی نیست.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار