رئیس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران معلول رشته های پرتاپی( پرتاب نیزه، وزنه، دیسک و ...) کرمانشاه در فصل زمستان جایی برای تمرین ندارند.
کد خبر: ۷۰۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶ 14 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،عزت الله پرنیان  اظهار کرد: از چندسال پیش احداث سالن بدنسازی ویژه ورزشکاران معلول در مجموعه ورزشی جانبازان کرمانشاه آغاز شد، اما نیمه کاره رها ماند.

وی بابیان اینکه برای تکمیل و مسقف شدن این سالن بودجه کمی نیاز است، افزود: تاکنون پیگیری هایی برای تکمیل این سالن از طریق اداره کل ورزش انجام داده ایم، اما مسئولان ورزش استان اعلام می کنند در حال حاضر بودجه ای نداریم.

رئیس هیات جانبازان و معلولین استان تصریح کرد: اگر این سالن تکمیل می شود، ورزشکاران معلول رشته های پرتابی استان می توانند در فصل زمستان در آن تمرین داشته باشند. حتی این سالن می تواند به یک پایگاه قهرمانی در غرب کشور برای رشته های پرتابی تبدیل شود.

وی باتاکید براینکه درحال حاضر 18 ورزشکار رشته های پرتابی ما در سالن های بدنسازی دیگر مشغول به تمرین هستند، اضافه کرد: همچنین یکی از دلایل مهاجرت محمد خالوندی قهرمان پارالمپیکی استان هم به شهر خرم آباد عدم وجود امکانات و زیرساخت های لازم در رشته های پرتابی در کرمانشاه است.

پرنیان همچنین تصریح کرد: نبود زیرساخت های این رشته خصوصا برای فصل زمستان باعث عدم رشد رشته های پرتابی در استان می شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار