نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: آمریکا و متحدانش تا کنون هر تلاشی برای فروپاشی و متوقف کردن نظام اسلامی ایران انجام داده اند و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران به دنیا می‌گوید که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
کد خبر: ۷۰۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹ 14 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، آیت الله "مصطفی علما" در نشست شورای سیاست گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تا کنون آمریکا و دیگر مستکبران جهانی مزاحمت های فراوانی از جمله هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم های گسترده، جنگ های نرم و تبلیغاتی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکار بسته اند که بحمد الله هیچکدام نتوانسته مانع پیشرفت و حرکت نظام شود.

وی افزود: امروز ایران اسلامی توانسته در علوم روز دنیا همچون هسته ای، نانو، بنیادی و... به استقلال و بومی سازی برسد و این موضوع علت اصلی خشم آمریکا از ما بوده است.

آیت الله علما گفت: یکی از مهمترین وظایف ما این است که به نسل جوان نشان دهیم که ایران کجا بوده و امروز به کجا رسیده است، چرا که دشمنان ما امروز با تبلغیات گسترده خود سعی دارند دستاورد های این دوران را در ذهن مردم از بین ببرند و دوران سیاه قبل از انقلاب را به زیبایی نمایش دهند.

وی افزود: در زمان پهلوی بحرین از ایران جدا شد و در زمان قاجار مناطق وسیعی از جمله افغانستان و نخجوان، ارمنستان و ... از ایران جدا شدند، اما در دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و زمانی که انقلاب ما نوپا بود و دست خالی بودیم، در جنگی که تمام قدرتهای بزرگ دنیا دشمن ما بودند ذره‌ای از خاک ایران عزیز را تسلیم نکردیم.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار