تیم بعثت کرمانشاه عصر امروز (24 دی) در دیداری خانگی به مصاف تیم خیبرخرم آباد رفت و با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد.
کد خبر: ۷۰۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵ 14 January 2019

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت ، گل آلود بودن زمین بازی را عامل اصلی توقف تیمش در این دیدار اعلام کرد و گفت: متاسفانه بارش های چند روز اخیر شرایط زمین را برای بازی امروز بسیار نامساعد کرد، بگونه ای که در نیمه دوم بازی زمین کاملا گل آلود شده بود.

وی افزود: بازیکنان تیم بعثت موقعیت های گل زیادی داشتند، اما متاسفانه هیچکدام منجر به گل نشد.

مدیرعامل باشگاه بعثت تاکید کرد: از ابتدای فصل تاکنون بازیکنان بعثت در دیدارهای خود موقعیت های خوبی برای گل زنی داشته اند، اما نمی توانند موقعیت ها را به گل تبدیل کنند، لذا از سرمربی تیم می خواهم که برای این مسئله چاره اندیشی کند.

وی در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در این دیدار، گفت: بازیکنان بعثت 90 دقیقه بازی را جنگیدند تا به گل برسند، اما متاسفانه در شرایطی که بازی کاملا در دست ما بود نتوانستیم پیروز از میدان خارج شویم.

15 خرداد را در اختیار ما قرار ندهند برای بازی هایمان به شهری دیگر می‌رویم

وی در ادامه با انتقاد مجدد از وضعیت زمین و امکانات ورزشگاه انقلاب کرمانشاه، عنوان کرد: فدراسیون فوتبال اخیرا بااشاره به ایرادات این وررشگاه اعلام کرده بود که باید بازی های تیم بعثت از این ورزشگاه به ورزشگاهی دیگر منتقل شود.

حسنی باتاکید براینکه ورزشگاه انقلاب کرمانشاه دیگر شرایط انجام بازی ندارد، یادآورشد: باتوجه به اینکه زمین چمن ورزشگاه آزادی هم درحال بازساری است و نمی شود از زمین این ورزشگاه استفاده کرد، اداره کل ورزش و جوانان پیشنهاد داده که دیداری های خانگی خود را در ورزشگاه کارگران برگزار کنیم، اما این ورزشگاه هم مشکلاتی دارد که از جمله آن نداشتن نیمکت است.

وی اضافه کرد: با این شرایط تنها ورزشگاهی که در شهر کرمانشاه می توانیم بازی های خود را در آنجا برگزارکنیم، زمین 15 خرداد است.

مدیرعامل باشگاه بعثت تاکید کرد: اگر ورزشگاه 15 خرداد را برای بازی های بعدی در اختیار ما قرار ندهند، دیدارهای خانگی خود را در استانی دیگر برگزار خواهیم کرد.

وی متذکرشد: ما تیمی هستیم که ادعای لیگ اولی داریم، اما در شهرمان ورزشگاهی برای بازی ها نداریم.

تیم بعثت با نتیجه امروز(دوشنبه) در جایگاه پنجم جدول لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفت.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار