=استاندار کرمانشاه با تاکید بر جدیت بیشتر فرمانداران در پیگیری امور به ویژه اشتغال و معیشت مردم تصریح کرد:نباید برای فرمانداران امری مهم تر از اشتغالزایی باشد و در این مسیر نباید استعلامات سرمایه گذاران طول داده شود.
کد خبر: ۷۰۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 14 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست با فرمانداران استان با تاکید بر جدیت بیشتر فرمانداران در پیگیری امور به ویژه اشتغال و معیشت مردم تصریح کرد: نباید برای فرمانداران امری مهم تر از اشتغالزایی باشد.

مهندس بازوند با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار باید در دستور کار فرمانداران باشد، تاکید کرد: به هر قیمتی شده باید شاخص فضای کسب و کار استان را ارتقا دهیم، چرا که ورود سرمایه مستلزم فراهم شدن فضای کسب و کار است.

وی همچنین با بیان اینکه از فرمانداران انتظار می رود پیگیرتر بوده و دنبال کردن مطالبات مردم و شهرستانها باشند، گفت: تحرک و تلاش فرمانداران در پیگیری امور، فرهنگ کار و تلاش را در مردم تقویت می کند.

استاندار کرمانشاه از فرمانداران خواست در اطلاع رسانی اقدامات و عملکرد خود فعال تر باشند و افزود: فضای مجازی باید جدی گرفته شود، زیرا اگر از أین فرصت بهره نبریم به تهدید علیه ما تبدیل می شود.

مهندس بازوند همچنین از فرمانداران خواست ستاد تنظیم بازار را جدی بگیرند و در بازار حضور یافته و مداخله کنند و افزود: وجود نرخ های مختلف در بازار نشانه نبود نظارت یا نظارت ناپذیری بازار است. باتوجه به نزدیک شدن به ماه های پایانی سال فرمانداران باید اهتمام جدی در نظارت بر بازار داشته باشند.

وی از فرمانداران خواست با گروه های سیاسی و تشکل ها نشست و گفت و گو داشته و ارتباط برقرار کنند و افزود: برخی از گروههای سیاسی بخصوص حامیان دولت از فرمانداران گلایه دارند. حرف این گروه ها را باید شنید و اهمیت داد.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه از ابتدای مسئولیتم مبنا را کار قرار داده ام و به دنبال مسائل حاشیه ای و حرف و حدیث نبوده‌ام،

مقام عالي استان اظهار داشت: در فضای مجازی می نویسند که بازوند می خواهد کاندیدای نمایندگی مجلس شود. روزگاری هم نوشتند که بازوند بازنشسته شده است. اما خواهند دید که کاندیدا نمی شوم، چرا که اصلا دنبال این موضوع نبوده‌ام.

وی افزود: افرادی که این مباحث را مطرح می کنند بدانند که این مطالب اعتماد عمومی که سرمایه کارشان است را از دست می دهند.

مهندس بازوند همچنین با بیان اینکه وحدت خوبی بین مدیران و نمایندگان استان وجود دارد و این هماهنگی می تواند مشکلات را حل و فصل کند، گفت: بدنبال وحدت رویه برای پیشبرد کار در استان هستیم.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری استان یک شبه پایین نمی آید و نیاز به سرمایه گذاری، بهبود فضای کسب و کار و اقبال جامعه دارد، گفت: با این شرایط مرکز آمار سال گذشته نرخ بیکاری استان را ۲۴درصد اعلام کرد که امسال به ۱۸ درصد کاهش پیدا کرده و این نشان از سیر نزولی بیکاری استان دارد.

استاندار کرمانشاه گفت: عملکرد دست کم ۹ماه گذشته نشان دهنده متوقف شدن رشد بیکاری در استان بوده است. ممکن است نقدهایی هم مطرح شود اما این به معنای وجود اختلاف نیست. برخی در فضای مجازی به این مباحث دامن می زنند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار