معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از رسیدگی به بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ مورد شکایات مردمی از ابتدای سال‌جاری تاکنون در سامانه بهداشت ۱۹۰ خبر داد.
کد خبر: ۷۰۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 13 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از فارس،ابراهیم شکیبا ، اظهار داشت: سامانه 190 بعنوان پل ارتباطی بین شهروندان و خدمتگزاران حوزه سلامت است و هدف آن رسیدگی سریع به درخواست‌ها و شکایات شهروندان در زمینه تخلفات بهداشتی در مراکز و اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی و آشامیدنی، بهداشت ابزار کار و بهداشت فردی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: همه مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع تخلف بهداشتی مانند عرضه مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته، مواد غذایی غیرمجاز، موارد نگهداری نامناسب از مواد غذایی، موارد مربوط به عدم رعایت بهداشت فردی و ابزار کار توسط فروشندگان مواد غذایی را به این سامانه اطلاع دهند.

وی گفت: علاوه بر موارد فوق مردم می‌توانند تخلفاتی را مانند رعایت نشدن اصول بهداشتی یا عرضه غیرمجاز مواد دخانی و دوپینگی در استخرها، باشگاه‌های ورزشی، آرایشگاه‌ها و هتل‌ها را نیز با شماره تلفن رایگان 190 همراه با ذکر آدرس گزارش دهند تا در زمان کمتر از 72 ساعت توسط بازرسان بهداشت محیط شکایات واصله ثبت، پیگیری و رسیدگی شده و نسبت به اجرای مقررات اقدام لازم به‌عمل آید.

شکیبا تصریح کرد: در همین راستا از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از یک‌هزار و 200 مورد شکایات مردمی ثبت شده در سامانه بهداشت 190 در حیطه‌های مختلف بهداشت محیط توسط کارشناسان بهداشت محیط پیگیری و مختومه شده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار