سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:استاندارد بینالمللی ISO9001:2015 بر اساس اصول مدیریت کیفیت تدوین شده و در حال حاضر آخرین ویرایش الزامات سیستمهای مدیریت کیفیت است.
وی خاطر نشان کرد:این استاندارد بر روی اصولی همچون تمرکز بر مشتری، رهبری، مشارکت کارکنان، رویکرد فرآیندی، بهبود، تصمیم گیری مبتنی بر شواهد و مدیریت ارتباطات تاکید دارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار داشت:شرکت گاز استان با اعتقاد به ارتقای سطح کیفی فعالیت ها، حفظ و صیانت از محیط زیست و سرمایههای انسانی و همچنین تعهد به رعایت حقوق تمامی ذی نفعان می کوشد تا با ایجاد یک سازمان متعالی و یادگیرنده با تلاش تمامی کارکنان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک خود، حرکت کند.
شهبازی تصریح کرد:یکی از عناصرکلیدی موفقیت سازمانی را رضایت مشتری از نحوه ارائه خدمات و محصولات آن دانست و افزود: اندازه گیری و پایش رضایت مشتری اجتناب ناپذیر است؛ چراکه نتایج حاصل از این ارزیابی می تواند به شناسایی فرصت های بهبود در راهبردها، محصولات و فرآیندهای سازمان منجر شود که بر این اساس شرکت گاز استان کرمانشاه سیستم های مدیریتی سنجش رضایت و تحلیل شکایات مشتریان را استقرار داده و گواهینامه های 10002 ، ISO10004 را کسب کرد.