تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در چارچوب هفته دوم نیم فصل دوم لیگ برتر هندبال، فردا(جمعه) به مصاف تیم نجف آباد اصفهان می رود.
کد خبر: ۷۰۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶ 10 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس درخصوص آمادگی تیمش برای این دیدار که در زمین حریف برگزار می شود، گفت: تیم نجف آباد اصفهان از جمله تیم های دسته اولی فصل گذشته هندبال بود که به عنوان تیم صدرنشین به لیگ دسته برتر صعود کرد.

وی افزود: بازیکنان این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر علیرغم پیشینه خوبی که در لیگ دسته اول داشتند، نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و اکنون در رده های آخر جدول گروه هستند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس که تیمش صدرنشین لیگ برتر هندبال ایران است، اضافه کرد: تیم های اصفهانی همواره یکی از پایه های قدرت هندبال ایران بوده اند و این رشته در استان اصفهان طرفداران زیادی دارد، لذا به نظر می رسد بازی راحتی پیش رو نداشته باشیم.

وی از مصدومیت چند نفر از بازیکنان تیم زاگرس اسلام آبادغرب خبر داد و افزود: به احتمال بسیار این بازیکنان مصدوم به بازی روز جمعه نرسند.

اعظم در ادامه با بیان اینکه هفته گذشته طی نامه ای از داورزنی معاون وزیر ورزش برای حضور در یکی از بازی های تیم هندبال زاگرس دعوت کردیم، یادآورشد: امیدواریم آقای داورزنی دعوت تیم ما را برای حضور در یکی از بازیهای خانگی بپذیرد.

وی تاکید کرد: می خواهیم معاون وزیر با حضور در یکی از دیدارهای تیم زاگرس در خانه، شور و نشاط تماشاگران شهرستان محروم اسلام آبادغرب و انگیزه بازیکنان بومی این تیم را مشاهده کرده و در راستای توسعه ورزش شهرستان کمک های لازم را داشته باشد.

این دیدار ساعت 16 فردا (21 دی) به میزبانی نجف آباد اصفهان برگزارخواهد شد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار