طی حکمی از سوی سرپرست فدراسیون هندبال، مصطفی باباملکی به عنوان سرپرست هیات هندبال استان کرمانشاه منصوب شد.
کد خبر: ۷۰۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵ 09 January 2019

به گزارش تابناک به نقل ازایسنا منطقه کرمانشاه، فدراسیون هندبال پس از موافقت با استعفاء ناصرسلیمی رئیس هیات استان کرمانشاه، مصطفی باباملکی را به عنوان سرپرست این هیات منصوب کرد.

جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش استان در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با رد ارتباط استعفای رئیس هیات هندبال استان با قانون منع بکارگیری بازنشستگان، اظهارکرد: آقای سلیمی از مدتی پیش از اعلام این قانون به دلیل مشکلات خاصی که داشتند چندبار استعفاء کردند، اما از آنجایی که طی سالهای گذشته منشا خیر و برکت در هیات استان بوده اند و در زمان تصدیش تیم های کرمانشاه مقام ها و افتخارات خوبی را برای این رشته در کرمانشاه کسب کردند، با استعفایش مخالف بودیم.

وی افزود: در شرایط کنونی به فاصله چهارماه مانده به پایان دوره تصدی‌شان بر هیات هندبال استان و با توجه به اصرارشان بر استعفاء، هم فدراسیون و هم اداره ورزش و جوانان استان با این درخواست موافقت کردیم.

معاون ورزش استان تاکید کرد: پس از این پذیرش این استعفا، نماینده مورد نظر خود برای سرپرستی هیات را به فدراسیون معرفی کردیم که مورد موافقت فدراسیون قرارگرفت.

وی بابیان اینکه مصطفی باباملکی که به عنوان سرپرست هیات انتخاب شده از پیشکسوتان این رشته در استان است، یادآورشد: تلاش می کنیم تا پیش از پایان دوره سه ماهه سرپرستی، مجمع انتخابات هیات را برگزار کنیم.

عزیزی درخصوص احتمال کاندیدا شدن سرپرست هیات برای مجمع انتخاباتی نیز اعلام کرد: براساس قانون سرپرست فدراسیون ها نمی توانند به عنوان کاندیدا در مجامع انتخاباتی حاضر شوند، اما قانونی در این رابطه برای هیات ها وجود ندارد و آقای باباملکی می تواند به عنوان کاندیدا در مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان حضور داشته باشد.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار