رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه با اشاره به انتشار خبر «میزبانی کرمانشاه در فینال جام حذفی فوتبال کشور»، گفت: فدراسیون فوتبال از انتشار این خبر ناراحت است چون قرار بود این موضوع فعلا مسکوت بماند و رسانه‌ای نشود.
کد خبر: ۷۰۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 09 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از فارس،علی محبی ، با اشاره به اینکه نماینده فدراسیون برای بازدید از امکانات استادیوم 15 هزار نفری خرداد به استان سفر خواهد کرد، اظهار داشت: این بازدید در راستای بررسی وضعیت کرمانشاه برای میزبانی فینال جام حذفی خواهد بود.

رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه با بیان اینکه قرار نبود خبر میزبانی کرمانشاه رسانه‌ای شود، افزود: نمی‌دانم چرا این خبر منتشر شد چون قرار بود پس از بازدید نماینده فدراسیون و قطعی شدن میزبانی، به صورت رسمی این موضوع را اعلام کنیم.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال از انتشار خبر میزبانی کرمانشاه ناراحت است، تصریح کرد: ما از مدت‌ها پیش در جریان میزبانی کرمانشاه بودیم، اما سکوت کردیم و ترجیح دادیم این خبر را در زمان مناسب اعلام کنیم.

محبی به سفر نماینده فدراسیون فوتبال طی روزهای جاری به کرمانشاه اشاره و بیان کرد: در این بازدید، امکانات استادیوم 15 هزار نفری مورد بررسی قرار خواهد گرفت، البته هیچ مشکل خاصی در این خصوص نخواهیم داشت و مطمئن هستیم که میزبانی جام حذفی را به کرمانشاه خواهند سپرد.

رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه در خصوص وضعیت چمن استادیوم 15 هزار نفری 15 خرداد، گفت: وضعیت فعلی چمن این استادیوم مناسب است و قطعا مورد تایید نماینده فدراسیون نیز قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه هیأت فوتبال موافق برگزاری میزبانی کرمانشاه در جام حذفی نیست، تصریح کرد: به هر حال هنوز نمی‌دانیم چه تیم‌هایی به فینال جام حذفی صعود خواهند کرد، فکر می‌کنم در این خصوص مقداری عجله شد و بهتر بود پس از مشخص شدن تیم‌ها، اقدام به میزبانی این رویداد می‌کردیم.

محبی با بیان اینکه در صورتی که فینال جام حذفی بدون حضور تیم پرسپولیس برگزار شود، مردم از این دیدار استقبال نخواهند کرد، گفت: این یک واقعیت است که جام حذفی زمانی برای مردم جذاب خواهد بود که تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال یک پای فینال باشند، در غیر این صورت آن وقت مجبور خواهیم شد با اصرار و خواهش مردم را برای تماشای بازی به ورزشگاه بیاوریم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار