رئیس هیات فوتبال کرمانشاه با اشاره به نامه اخیر فدراسیون مبنی بر لزوم رفع هرچه سریعتر نواقص ورزشگاه انقلاب کرمانشاه، اظهارکرد: درجواب نامه فدراسیون درخواست چند هفته مهلت کرده ایم تا ایرادات ورزشگاه را برطرف کنیم.
کد خبر: ۷۰۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 09 January 2019

به گزارش تانباک به نقل از ایسنا،علی محبی زنگنه  اظهار کرد: چندی پیش فدراسیون فوتبال در نامه ای به هیات فوتبال کرمانشاه ضمن انتقاد از وجود برخی ایرادات و نواقص در ورزشگاه انقلاب - محل دیدارهای خانگی تیم بعثت کرمانشاه در لیگ دسته دوم فوتبال – خواستار رفع این مشکلات شده بود.

وی تصریح کرد: در نامه فدراسیون عنوان شده بود که تا زمان برطرف شدن ایرادات این ورزشگاه شامل مرمت و تعمیر رخت کن داوران و بازیکنان، سیستم گرمایشی و ... محل بازی ها به ورزشگاه استاندارد دیگری انتقال پیدا کند.

رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه بابیان اینکه با اداره ورزش و جوانان برای تعمیر این ورزشگاه در کمتر از یک ماه رایزنی هایی داشته، تاکید کرد: درجواب نامه فدراسیون هم چند هفته مهلت خواسته ایم تا این ورزشگاه را تعمیر کنیم و طی این چند هفته بازی های بعثت همچنان در ورزشگاه انقلاب برگزار شود.

این مسئول اضافه کرد: البته امروز(چهارشنبه) هم با رئیس فدراسیون ملاقاتی خواهم داشت و در خصوص این موضوع رایزنی می کنم.

وی بااشاره به مطرح شدن انتقال بازی های تیم بعثت به ورزشگاه کارگران، گفت: امکان انتقال بازی های بعثت به این ورزشگاه دشوار است، چراکه همه امکانات این تیم مستقر در ورزشگاه انقلاب است.

محبی بابیان اینکه فدراسیون برای برگزاری مسابقات در ورزشگاه آزادی هم ایراداتی عنوان کرده، افزود: در حال حاضر زمین چمن مصنوعی شماره دو ورزشگاه آزادی درحال احداث است و تا 22 بهمن امسال آماده افتتاح خواهد شد.

وی یادآورشد: زمین شماره یک این ورزشگاه نیز که طی سالهای گذشته همواره از آن برای آموزش و تمرین فوتبال به علاقمندان مورد استفاده قرار می گرفت، درحال حاضر نیاز به بازسازی کامل دارد و یک سال زمان می برد که بتوان آن رابازسازی کرد، لذا امکان برگزاری مسابقات در این ورزشگاه را هم نداریم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار