نشست هم اندیشی امیر آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا با دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه جهت بررسی مسائل فی مابین برگزار گردید .
کد خبر: ۷۰۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 08 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه ؛ امیر آریانفر در این جلسه گفت : خوشبختانه دکتر طلوعی از یادگاران دفاع مقدس است که از همان زمان توانمندی و مدیریت خود را به اثبات رسانده است و گذشته پرافتخار ایشان در عرصه های مختلف قابل ستایش است .

وی افزود : شهردار کرمانشاه مدیری والا ، تیمدار و مردم دوست هستند که قطعاً تجربیات گذشته ایشان در عرصه های مختلف سبب موفقیت در حوزه جدید فعالیت و خدمت خواهد بود .

این فرمانده ارتش ادامه داد: بسیاری از پرسنل ارتش شهروندان این شهر هستند و قطعاً با مدیریت دکتر طلوعی مشکلاتی که ارتش به ویژه در پروژه های مختلف دارد حل خواهد شد .

دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه نیز در این نشست گفت : برادران ارتش هم رزمان خوب و متواضع ما هستند چرا که ارتش در دوران انقلاب ، دفاع مقدس و پس از آن به خوبی خود را نشان داده و در عرصه های محتلف نقش مهم و تاثیرگذاری داشته است .

وی ادامه داد : هر چه در توان شهرداری و مدیران شهرداری باشد جهت رفع مشکلات شهر به کار خواهیم بست و با تعامل و انجام توافقات دو طرفه می توان کارهای بزرگ و ماندگاری را برای شهر و شهروندان انجام داد.

دکتر طلوعی در پایان گفت : به عنوان سرباز مردم ، امام و رهبری ، هر آنچه در توانم باشد را جهت رفع مشکلات شهر به کار خواهم بست تا بتوانیم خدمات مناسب و با کیفیت تر را ارائه دهیم .

شایان ذکر است در این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات ارتش جمهوری اسلامی به ویژه در رابطه با مجتمع مسکونی 5 هزار واحدی پردیس و پادگان سراوان بحث و تبادل نظر به عمل آمد و تصمیمات لازم در خصوص رفع مشکلات اخذ گردید .

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار