مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:در بهمن ماه نیز مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی را برگزار و اسفند ماه نیز میزبان حدود ۵۳ رئیس فدراسیون ورزشی خواهیم بود.
کد خبر: ۷۰۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 06 January 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، صابر رحیمی امروز در نشست خبری که در سالن جلسات سازمان ورزش و جوانان استان برگزارشد ،افزود:طی این چند سال به خوبی ثابت کرده ایم که توان و زیر ساختهای لازم برای برگزاری رویدادهای مهم ورزشی را در استان داریم .

وی خاطر نشان کرد:استان داری پتانسیل های بسیاری خوبی در تمامی زمینه  ها است و تا کنون میزبانی جام جهانی کشتی در کرمانشاه، برگزاری جشنواره جهانی سنگنوردی در بیستون، برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان کشور در قصرشیرین و چندین مسابقات مهم دیگر در استان به بهترین شکل اجرا و به پایان رسیده است .

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار داشت :طی مکاتبات و با حمایت استاندار و رایزنی های فراوانی که  که با فدراسیون فوتبال  انجام دادیم فینال جام حذفی باشگاه های کشور به کرمانشاه رسید تامردم و جوانان فوتبال دوست کرمانشاهی بتوانند از نزدیک شاهد یک رقابت مهم  در استان باشند.

رحیمی تصریح کرد:بعد از پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال احتمالا در اوایل خرداد 98 و در ورزشگاه 15 خرداد (لب آب) کرمانشاه این مسابقات برگزار می شود.

به گفته این مسئول،ورزشگاه 15 خرداد به طور قطع تا زمان برگزاری مسابقه کاملا آماده و مهیا خواهدشد و هیچ مشکلی برای میزبانی فینال جام حذفی در استان  نخواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری چنین رویداهای مهمی در کرمانشاه افزود: برگزاری چنین رویدادهای مهمی در استان علاوه بر اینکه نام استان را در جهان مطرح می کند باعث رونق اقتصادی و جذب گردشگر از تمام نقاط مختلف نیز  خواهد شد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:دولت اجرای پروژه های عمرانی جدید را در استان ها ممنوع کرده، و تلاش می کنیم بتوانیم تا سرمایه گذاری را برای بخش خصوصی در پروژه های دهکده المپیک کرمانشاه جذب کنیم.

ایشان در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه که از سنوات گذشته بیش از 16 پروژه عمرانی برای دهکده المپیک تعریف شده و با این شرایط فعلی نمی توانیم احداث پروژه های جدید را در این محل داشته باشیم، لذا بنا داریم پروژه های دهکده المپیک کرمانشاه را برای اجرا به بخش خصوصی واگذار کنیم.

به گفته رحیمی ،در تلاشیم تا در همایش فرصت های سرمایه گذاری کرمانشاه که فردا (دوشنبه) در تهران برگزار می شود، بتوانیم سرمایه گذاران خوبی  را برای دهکده المپیک جذب کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان گفت:در خصوص ابطال انتخابات مجمع هیات اتومبیلرانی استان کرمانشاه ما هیچگونه دخالتی نداشته ایم وتنها برگزاری انتخابات سالم برای اداره کل مهم است ولی ظاهرا در چینش اعضای مجمع تخلفاتی رخ داد از جمله عدم به روز بودن لیست نماینده مربیان و داوران و قهرمانان که پس از بررسی این دو مورد این مجمع منحل شد.

 



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار