معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:متاسفانه در کرمانشاه برخلاف دیگر استان های کشور خیر ورزشی نداریم تا ورزش و تیم های بومی را مورد حمایت قرار دهند.
کد خبر: ۷۰۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 06 January 2019

به گزارش خبرنگارتابناک، جلال عزیزی در نشست خبری که امروز در سالن جلسات سازمان ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزارشد، افزود:برای حمایت از هیات های ورزشی کرمانشاه باید با مسئولین رایزنی کنیم تا از محل اعتبارات استانی به تیم های بومی کمک مالی شود.

وی خاطر نشان کرد:ما بین هیچکدام از هیات ها ورزشی تبعیض قائل نمی شویم و تنها ملاک ما برای حمایت از هیات های ورزشی، عملکرد و کارایی آنان است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار داشت:با توجه به اینکه میزبانی مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی به کرمانشاه داده شده است ما با استفاده از تجربیاتی که از میزبانی های گذشته بدست آورده ایم لذامقدمات برگزاری این رویداد بزرگ را فراهم کرده ایم و مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) نیز تا چند روز آینده از نظر سخت افزاری کاملا آماده برگزاری رقابت ها کشتی خواهد شد.

 عزیزی تصریح کرد:در تلاشیم تا با رایزنی با فدراسیون کشتی بتوانیم یک تیم مستقل از استان کرمانشاه برای حضور در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی داشته باشیم. .

به گفته این مسئول،در صورت عدم موافقت فدراسیون با داشتن تیم مستقل سعی می کنیم سهمیه حداقل پنج کشتی گیر رابرای این مسابقات کسب کنیم.

وی ابراز داشت:کرمانشاه و کرمانشاهیان همیشه میزبانان خوبی برای برگزاری رقابت های مختلف بوده اند وبابت برگزاری مسابقات جام تختی هیچگونه ناراحتی نداریم.

عزیزی درادامه اشاره به ابطال مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری استان نمود و افزود:ما سالهاست که مجامع انتخاباتی هیات های مختلف ورزشی را برگزار می کنیم و به ندرت پیش آمده که شاهد چنین اتفاقی در مجامع بوده باشیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:متاسفانه در این هئیت نیروی انسانی ماهر و فنی  وجود ندارد.

وی اذعان داشت:بحث رای یکی از داوران این رشته با این استدلال که ایشان چندی پیش از کمیته داوران موتورسواری و اتومبیلرانی استان استعفاء داده و دیگر امکان رای در مجمع را ندارد را از جمله مواردی دانست که به عنوان تخلف در این مجمع گزارش شده است.

عزیزی در پایان خبر از برگزاری مجدد مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار