نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته کرمانشاه از فعالیت حدود ۱۰۰ مرکز غذای آماده بدون مجوز در کرمانشاه خبر داد و گفت: این مراکز به معضلی برای سلامت مردم تبدیل شده اند و برخورد با آن‌ها در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۷۰۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶ 06 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سیروس گل‌عنبر ، با بیان اینکه مراکز تهیه غذای بدون مجوزبه معضلی برای شهر کرمانشاه تبدیل شده اند، افزود: نزدیک به 100 مرکز غذای آماده غیرمجاز در کرمانشاه داریم که فعالیت آنها و غذایی که تحویل مردم می‌دهند مورد تایید نیست و بدلیل فعالیت غیرمجاز امکان نظارت بر فعالیت آنها نیز وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این مراکز رعایت کیفیت و کمیت را در پخت و عرضه غذا نمی‌کنند، ادامه داد: گاهی شاهد عرضه غذاهای ارزان قیمت از سوی این مراکز هستیم که هر پرس غذا را هفت یا هشت هزار تومان می‌فروشند که این مبلغ فقط پول برنج ایرانی و ظرف غذا هم نیست، چه برسد به آنکه هزینه گوشت و سایر مواد، هزینه پخت و سود واحد را هم تامین کند.

نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته کرمانشاه خاطرنشان کرد: وقتی غذایی با این قیمت عرضه می‌شود حتما از مواد نامرغوب در تهیه آن استفاده شده و مردم نباید فریب قیمت غذا را بخورند.

گل‌عنبر از برخورد با مراکز تهیه غذای بدون مجوز هم خبر داد و عنوان کرد: مشکل ما در برخورد با این مراکز جابجایی مداوم آنها است، زیرا گرفتن مجوزهای قانونی برای برخورد با این مراکز زمان‌بر است و تا مراحل مربوط به آن طی شود، واحد جابجا شده است.

وی معتقد است، مهمترین عاملی که باعث می‌شود این واحدها به فعالیت خود ادامه ندهند، عدم خرید مردم است.

نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته کرمانشاه اظهار کرد: مردم و حتی ادارات و سازمان‌هایی که از مراکز تهیه غذا خرید می‌کنند، باید حتما سراغ مراکز معتبر و دارای پروانه بروند.

به گفته گل‌عنبر، تعداد واحدهای تهیه غذا که مجوز فعالیت دارند در شهر کرمانشاه 170 مورد است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار