معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت: در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمانشاه بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه به سرمایه‌گذاران معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳ 06 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فرید خلیلی، اظهار کرد: در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه که فردا (17 دی) در تهران برگزار می‌شود، بیش از 50 طرح و پروژه شاخص استان برای سرمایه‌گذاران معرفی خواهد شد که سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بیش از 10 هزار میلیارد تومان است.

وی افزود: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به آزادراه کرمانشاه – خسروی، آزادراه همدان – کرمانشاه، کارخانه تولید پنل‌های پیش ساخته بتنی، تله‌کابین و... اشاره کرد.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه عنوان کرد: تلاش می‌شود مقدمات مذاکره با سرمایه‌گذاران با همکاری دستگاه‌های مربوطه برای به نتیجه رسیدن سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها فراهم شود.

خلیلی با اشاره به اینکه شش پروژه نیز با حضور سرمایه‌گذاران مربوطه انعقاد تفاهم‌نامه خواهد شد، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری این پروژه ها بالغ بر سه هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی آنها نزدیک به 12 هزار نفر است.

وی یادآوری کرد: این پروژه‌ها بعد از عقد تفاهم‌نامه در همایش، پیگیری و عملیاتی خواهد شد.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه این پروژه‌ها در حوزه‌های درمانی، کشاورزی، صنعتی و معدنی است، تاکید کرد: از مهمترین این پروژه‌ها می‌توان به بیمارستان "ویانا" اشاره کرد.

به گفته خلیلی، تفاهم‌نامه این پروژه با یک سرمایه‌گذار خارجی و با رقم دو هزار میلیارد تومان منعقد خواهد شد.

وی اشتغالزایی مستقیم این پروژه را هزار نفر اعلام کرد و افزود: امیدواریم این بیمارستان در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار