رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه از برگزاری همایش معرفی توانمندیها و فرصت های سرمایه گذاری استان 17 دی ماه جاری و درهتل اسپیناس تهران خبر داد.
کد خبر: ۶۹۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 06 January 2019

به گزارش تابناک، کیوان کاشفی افزود:برابر هماهنگی بعمل آمده این همایش با رویکرد تمرکز بر جذب سرمایه گذاران داخلی برگزار خواهد شد و تعداد500 شرکت و هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری در حوزه های مختلف عمرانی – صنعتی – معدنی – کشاورزی – گردشگری و خدمات، حضور خواهند داشت. وی از ویژگیهای این همایش، حضور مقامات بلند پایه کشوری و استانی یاد کرد که تاکنون حضور ریاست مجلس شورای اسلامی – رئیس کل بانک مرکزی – رئیس اتاق بازرگانی ایران و وزیرنفت قطعی شده است.

رئیس اتاق کرمانشاه گفت: به همراه دعوتنامه ها بسته کاملی از فرصت ها و بسته های سرمایه گذاری به همراه توجیهات مالی مورد نیاز جهت مدعوین ارسال گردیده که کمک به آشنایی بیشتر آنان با موقعیت و وضعیت استان خواهد داشت. همچنین رایزنیهایی بعمل آمده، که تعدادی از پروژه ها تا زمان همایش قطعی و تفاهم نامه های مربوطه آن با دستگاه ها، در حاشیه مراسم به امضاء برسند.

کاشفی ضمن تاکید بر ارائه جذاب از فرهنگ و آئین استان در مراسم ابراز امیدواری کرد که این مراسم با شکوه کامل برگزار گردد و رایزنیهای بعد از مراسم جهت اجرایی شدن توافقات با استقرار دبیرخانه دائمی سرمایه گذاری ادامه یابد. وی همچنان خبر از بررسی های لازم جهت برگزاری این مراسم با حضور سرمایه گذاران خارجی در سال آینده را داد و اظهار امیدواری کرد تجربیات حاصله از این همایش بتواند بر ضعف قدیمی استان در جلب و جذب سرمایه گذار غلبه نموده و موجب بهبود فضای کسب و کار استان گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار