سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب از آمادگی تیمش برای مقابله با تیم نفت و گاز گچساران در بازی روز جمعه (۱۴ دی) خبر داد.
کد خبر: ۶۹۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 03 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،هوشنگ کاکلوند  با اشاره به بازی پیش‌روی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب برابر تیم نفت و گاز گچساران در جمعه این هفته، اظهار کرد: این مسابقه اولین بازی تیم هندبال زاگرس در نیم فصل دوم لیگ برتر هندبال خواهد بود که ساعت 14 این روز به میزبانی اسلام آبادغرب برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تیم هندبال زاگرس در نیم فصل اول با اختلاف پنج گل توانسته بود از سد این تیم بگذرد، تصریح کرد: تیم نفت و گاز گچساران در شروع نیم فصل دوم در رده هفتم جدول قرار دارد، اما نباید انتظار داشته باشیم در بازی پیش رو این تیم در همان سطح نیم فصل اول ظاهر شود.

سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب یادآور شد: تیم حریف در فرصت زمانی بین دو نیم فصل توانسته چند بازیکن خوب جذب و کاملا خود را متحول کند. با این وجود بازی سختی در پیش خواهیم داشت.

وی همچنین در تشریح آمادگی تیم زاگرس اسلام آبادغرب برای رویارویی با تیم نفت وگاز گچساران تاکید کرد: از هفته پیش تمرینات بازیکنانمان را برای شروع یک نیم فصل قدرتمند آغاز کردیم و اکنون با روحیه‌ای جنگنده آماده هستیم تا به مصاف تیم نفت و گاز برویم.

کاکلوند به نقش پررنگ تماشاگران اسلام آباد غرب در پیروزی های این تیم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در تمام بازیهای خانگی استقبال و تشویق های بی وقفه هواداران تیم در اسلام آبادغرب عاملی برای ایجاد انگیزه در بازیکنان ما بوده تا بازی را به نفع خود به پایان برسانیم.

تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب در نیم فصل اول لیگ برتر هندبال ایران به مقام قهرمانی دست یافت.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار