معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره فرهنگی کرمانشاه از ۱۰ تا ۱۴ دی در جزیره قشم خبر داد.
کد خبر: ۶۹۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹ 29 December 2018

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،کیکاوس جلیلیان بااشاره به برگزاری هفته فرهنگی کرمانشاه در جزیره قشم طی سنوات گذشته، اظهارکرد: باتوجه به استقبال گسترده ای که گردشگران در دوره قبلی از برنامه های کرمانشاه داشتند، در نظر داریم برای دومین بار اقدام به معرفی جاذبه های گردشگری و ظرفیت های توریستی استان در این جزیره کنیم.

وی افزود: در این راستا امسال از 10 تا 14 دی جشنواره فرهنگی کرمانشاه را در این جزیره با اجرای برنامه های متنوع برگزار می کنیم.

معاون گردشگری استان تصریح کرد: در این جشنواره پنج غرفه صنایع دستی، آشپزی، انواع دمنوش‌ها و سوغات کرمانشاه را برپا خواهیم کرد. همچنین درکنار معرفی سوغات و صنایع دستی، اجرای آئین های سنتی و موسیقی بومی کرمانشاه را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه گردشگران در فصل سرما معمولا حضور چشمگیری در جزیره قشم دارند، انتظار داریم اجرای برنامه های فرهنگی کرمانشاه با استقبال بالایی مواجه شود.

به گفته این مسئول از ابتدای امسال این چهارمین جشنواره فرهنگی کرمانشاه در سایر استان های کشور است که به منظور معرفی توانمندیهای گردشگری استان برگزار می شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار