کد خبر: ۶۹۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۳ 22 December 2018

 

به گزارش خبرنگار الف، مجلس در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه آینده جلسه علنی دارد.

هفته آینده برخلاف هفته‌های گذشته تنها ۸سوال ۷نماینده از ۲ وزیر در مجلس مطرح می‌شود، البته هیچ وزیری جهت پاسخ به سوالات نمایندگان در صحن مجلس حاضر نمی‌شود، البته ۹ وزیر به کمیسیون‌های تخصصی مجلس می‌روند که تنها ۲ وزیر برای پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون‌ها دعوت شدند.

منصور غلامی وزیر علوم برای نشست با نمایندگان متقاضی استیضاح خود، بعدازظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر می‌شود.

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد صبح روز دوشنبه در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر می‌شود تا سوال علی ادیانی نماینده قائمشهر راپاسخ دهد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات و رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون اقتصادی می‌رود تا آخرین وضعیت نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و غیر اساسی را بررسی کنند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه وزیر دیگری است که بعدازظهر یکشنبه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر می‌شود تا آخرین تحولات روابط خارجی را برای نمایندگان تشریح کند.

بیژن زنگنه وزیر نفت هم بعدازظهر سه‌شنبه هفته آینده به مجلس می‌رود تا در کمیسیون صنایع و معادن مجلس حاضر شده و در خصوص برنامه‌های آتی وزارتخانه در حوزه تولید نفت، گاز و پتروشیمی به نمایندگان گزارش دهد.

امیر حاتمی وزیردفاع بعدازظهر سه‌شنبه در کمیسیون عمران مجلس تا در خصوص بررسی گزارش عملکرد ۹ماهه وزرتخانه متبوع خود به نمایندگان گزارش دهد.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بعدازظهر سه‌شنبه در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر می‌شود تا به هفت سوال شش نماینده پاسخ دهد. حسن سلیمانی نماینده کنگاور، بیت اله عبدالهی نماینده اهر و هریس، شهباز حسن پور نماینده سیرجان و جبار کوچکی نژاد نماینده رشت هر کدام یک سوال و فاطمه حسینی نماینده تهران و هاجر چنارانی نماینده نیشابور هر کدام ۲ سوال از این وزیر دارند.

دکتر سید حسن قاضی زاده وزیر بهداشت و درمان بعدازظهر سه‌شنبه به کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس می‌رود تا درخصوص امور مربوط به بهداشت و درمان جامعه روستایی و عشایری کشور و همچنین ایمنی و سلامت مواد غذایی به نمایندگان گزارش دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار