مدیرکل پدافند غیر عامل استان گفت: دسترسی به تکنولوژی روز در بحث بازدارندگی مهمترین وظیفه پدافند غیر عامل است.
کد خبر: ۶۹۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ 18 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ علیرضا حیدری در جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان پاوه که به ریاست پرویز ایده پور فرماندار پاوه و با حضور مدیران ادارات مختلف شهرستان و همچنین اعضای شورای پدافند غیر عامل در محل سالن جلسات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دسترسی به تکنولوژی روز در بحث بازدارندگی مهمترین وظیفه پدافند غیر عامل است.

وي با اشاره به پیشرفت کشورهای توسعه یافته در بحث پدافند غیر عامل تصریح کرد : ما نیز باید با برنامه ریزی های مدون و نگاه مسئولانه و دلسوزانه اهداف پدافند غیر عامل را محقق سازیم و این میسر تنها با عزم و اراده همه جانبه محقق خواهد شد.

حيدري بيان داشت: با توجه به اينكه امروزه با پیشرفت تکنولوژی تهدیدات هم نوین شده و مرتب در حال تغییر می باشند لذا به هوشیاری و مراقبت همه جانبه نياز داريم.

مدیرکل پدافند غیر عامل استان در ادامه با اشاره به شرايط جغرافيايي شهرستان پاوه اظهار داشت: شهرستان پاوه با توجه به همجواری با کشور عراق و همچنین بافت خاص شهری نیاز به توجهات ویژه ای در حوزه پدافند غیر عامل دارد.

وی افزود: شهرستان پاوه با داشتن حدود 82 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و راه های صعب العبور و گردنه های برف گیر نیازمند توجه بیشتر در این حوزه می باشد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار