کرمانشاه_نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید از ظرفیت‌های کشاورزی کرمانشاه برای اشتغالزایی استفاده شود و استان با وجود ظرفیت‌های بالا در کشاورزی نباید بیکار داشته باشد.
کد خبر: ۶۹۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ 17 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در دیدار با رئیس و جمعی از مدیران حوزه کشاورزی استان کرمانشاه اظهار داشت: ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی وجود دارد که باید از آن استفاده شود.

وی با بیان اینکه مایحتاج غذایی مردم توسط این وزارتخاته تامین می شود، افزود: این سازمان برای جمعیت زیادی اشتغال ایجاد کرده است و کمتر ارگانی را مشاهده می کنیم که اینچنین جذب نیرو داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه جهاد کشاورزی نام با معنایی دارد، تصریح کرد: جهاد کشاورزی از ابتدای انقلاب خود را نشان داده است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید داخلی بیان کرد: جهاد کشاورزی در راس این امر قرار دارد.

آیت الله علما با تاکید بر اینکه خود کفاشدن در زمینه تولید و پرورش آبزیان به سود کشور است گفت: جهاد کشاورزی می تواند در این زمینه‌ها ابتکارات زیادی داشته باشد.

وی با خدوم خواندن این وزارتخانه اظهار داشت: کرمانشاه نسبت به سهم خودش نباید عقب باشد و روز به روز باید در حال فکر و تدبیر باشیم و استان با وجود داشتن چنین امکاناتی از جمله آب و زمین برای کشاورزی، نباید بیکار داشته باشد.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار