نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر استان کرمانشاه صاحب اداره‌کل راه‌آهن نشود وزیر راه را استیضاح می‌کنیم.
کد خبر: ۶۹۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ 17 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،احمد صفری با بیان اینکه پروژه راه آهن افتتاح شده در همدان در قالب راه آهن غرب افتتاح نشده است، اظهار داشت: در این زمینه رایزنی‌هایی با استاندار و وزیر داشته‌ایم و اگر تجدید نظر نشود از طریق استیضاح راه آهن را برمی گردانیم این به معنای این نیست که به همدان راه آهن ندهند اما باید به استان کرمانشاه هم داده شود.

وی افزود: با وزیر نامه‌نگاری هم درخصوص استقرار اداره کل راه آهن در کرمانشاه صورت گرفته است که با توجه به موافقت وزیر راه آهن غرب به طول 440 کیلومتر از ایستگاه ملایر پس از عبور از کرمانشاه به مرز خسروی منتهی می شود که مهمترین کریدور شرق به غرب است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به طورجدی پیگیر این قضیه هستیم بیان کرد: راه آهن مربوط به استان همدان و نه مرکزیت غرب است و به زودی در کرمانشاه نیزاحداث خواهد شد و اگر یک راه آهن به مرکزیت غرب درآید آن هم به کرمانشاه اختصاص خواهد یافت.

وی با بیان اینکه استان همدان 9 نماینده در مجلس دارد و استان ما هشت نماینده تصریح کرد: اگر کرمانشاه صاحب اداره‌کل راه‌آهن نشود وزیر راه و شهرسازی استیضاح خواهد شد.

 

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار