امام جمعه اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه حلقه وصل باشیم تا فسق، ادامه داد: هر کسی به ازای وسع و توان در امور مادی و اجتماعی کمک‌رسان مردم باشد.
کد خبر: ۶۹۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ 17 December 2018

به گزارش  تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس، در جامعه امروز که برخی از مردم تنها با یارانه و یا با مستمری‌های نهادهای حمایتی زندگی می‌کنند افرادی آبرومند هستند که با وجود اینکه نیازمند کمک هستند، اما در سکوت و فقر زندگی می‌کنند.

آن‌ها حق بزرگی بر گردن ما دارند حقی که هر انسان باید در طول سال مقداری از مال خود را به سادات پرداخت کند، اما این روزها با وجود اوضاع و احوال اقتصادی شاید کمتر به این امر توجه شود و سادات نیازمند در سکوت شهرها و روستاها با نداری روز را به شب سپری کنند.

در راستای همین گزارش، پیش از ظهر امروز در دفتر امام جمعه اسلام‌آباد غرب با حضور امام جمعه و مسؤول آستان قدس رضوی این شهرستان به ۱۶ نفر از ایتام، سادات و نیازمندان این شهرستان کمک نقدی شد.

امام جمعه اسلام‌آباد غرب در این دیدار با اشاره به سحنان گوهربار امام حسن عسکری (ع) که به 2 خصلت سفارش شده یکی اعتقاد به خدای متعال و دیگری نفع رساندن به دوستان و آشنایان، گفت: حل مشکلات مردم بالاترین خصلت است.

حجت‌الاسلام محمد‌طه مهری با بیان اینکه حلقه وصل باشیم تا فسق، ادامه داد: هر کسی به ازای وسع و توان در امور مادی و اجتماعی کمک‌رسان مردم باشد.

وی به نعمت وجود امام رضا(ع) در کشور اشاره و بیان کرد: آستان در عرصه‌های مختلف برای نیازمندان، ایتام و سادات خدماتی را ارائه می‌دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار