رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از رانندگان خواست حین رانندگی در هوای بارانی مراقب لغزندگی جاده باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
کد خبر: ۶۹۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 17 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدحیدری" اظهار داشت: بارش باران که از صبح امروز (دوشنبه) در اکثر مناطق استان آغاز شده، لغزندگی جاده ها را به دنبال داشته و لازم است رانندگان نسبت به رعایت نکات ایمنی نهایت دقت را داشته باشند.

وی با بیان اینکه پرهیز از سرعت وشتاب غیرضروری مهمترین نکته ای است که باید از سوی رانندگان رعایت شود، گفت: عدم توجه به این موضوع می تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

حیدری خاطرنشان کرد: رانندگان همچنین باید آمادگی مواجه شدن با پدیده های زمستانی مانند مه گرفتگی، شدت گرفتن بارش در جاده های برون شهری و در نتیجه لعزندگی جاده ها را داشته باشند .

این مقام انتظامی ارتکاب تخلف سبقت ممنوع و انحراف به چپ در راه های فرعی و اصلی دوطرفه و سرعت غیرمجاز را از اصلی ترین دلایل وقوع سوانح رانندگی برشمرد.

وی در پایان گفت: هوای بارانی و برفی و لغزنده شدن جاده ها به افزایش احتمال تصادف در صورت رعایت نکردن مقررات رانندگی کمک می کند.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه، سامانه بارشی قوی طی روزهای دوشنبه و سه شنبه (26 و 27 آذر) بارش های وسیعی را برای نقاط مختلف استان به همراه خواهد داشت.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار