مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: سمن ها برای اشتغال معتادین بهبود یافته تلاش کنند.
کد خبر: ۶۹۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 17 December 2018

به گزارش  تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ علیرضا گودرزی در نشست مشارکت های مردم نهاد در مبارزه با مواد مخدر که در استانداری برگزارشد با تاکید بر تقویت مشارکت های مردمی در ایجاد اشتغال برای معتادین بهبود یافته تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد بر تمرکز بر تغییر نگرش و تغییر ذهنیت جامعه به معتادین، می توانند زمینه بازگشت این افراد به جامعه را فراهم کنند.

وي اظهار داشت: حفظ اشتغال موجود و توقف رشد بیکاری، نیاز به تلاش همگانی دارد چرا که اشتغالزایی تنها با بودجه و اعتبار ایجاد نمی شود.

وی با بیان اینکه نباید پروژه های اشتغالزا با معطلی چند ماهه روبرو باشند تاکید کرد: در استانی که وضعیت مناسبی در آمار بیکاران ندارد، برخی کارشناسان با تنگ نظری مانع اشتغالزایی می شوند.

گودرزی در ادامه با تاکید بر افزایش اعتماد جامعه به معتادین بهبودیافته و بکارگیری آنها در مراکز کار تصریح کرد: توسعه و تقویت مشارکت های مردمی در ایجاد اشتغال و بکارگیری بهبود یافتگان اعتیاد، نیاز امروز استان است.

گودرزی افزود: متاسفانه معتادان پس از مدتی با طرد شدگی از سوی خانواده و اجتماع کارتن خواب شده وپس از بهبودی نیز پذیرش جامعه را نمی بینند. تغییر این ذهنیت و نگرش در جامعه کار سمن ها و سازمانهای مردم نهاد است.

در این نشست، سمن ها و انجمن های فعال در زمینه بهبود معتادین استان با ارائه گزارشی از اقدامات خود به بیان کمبودها و مشکلات خود پرداختند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار