مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از تدارک اهدای دو هزار جلد کتاب به کودکان و نوجوانان مناطق محروم و زلزله‌زده استان کرمانشاه در شب یلدا خبر داد.
کد خبر: ۶۹۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲ 16 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،مهناز فتاحی، اظهار کرد: این کتاب های قصه توسط دو مرکز سیار کانون پرورش فکری به کودکان و نوجوانان مناطق محروم و زلزله‌زده استان هدیه داده خواهد شد.

فتاحی سپس با اشاره به برگزاری ویژه برنامه شب یلدا در اکثر مراکز کانون پرورش فکری سطح استان، افزود: تلاش می‌شود تا با برگزاری این ویژه برنامه ها کودکان و نوجوانان با شب یلدا که یکی از شب‌های ویژه در بین ایرانیان است، آشنا شوند.

فتاحی با بیان اینکه ویژه برنامه شب یلدا در تعدادی از مراکز کانون پرورش فکری با حضور خانواده ها برگزار خواهد شد، گفت: برای برگزاری ویژه برنامه شب یلدا بخش های مختلفی مثل قصه گویی، گرفتن فال حافظ، شعر خوانی و ... در نظر گرفته شده است.

فتاحی ادامه داد : قصه گویی یکی از رسوم کهن ایرانیان در شب‌های یلدا بوده، لذا تلاش شده با تدارک برنامه های قصه گویی برای کودکان و نوجوانان آنها را با پیشینه فرهنگی شب یلدا آشنا کنیم.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در ادامه از زبان قصه به عنوان یک زبان شیرین یاد کرد که می تواند نقش مهمی در انتقال پیام های تربیتی به کودکان نوجوانان داشته باشد.

فتاحی گفت: پیام های بزرگی که با زبان قصه به کودکان و نوجوانان منتقل می شود تا همیشه در ذهن آنها ماندگار خواهد شد.

فتاحی ادامه داد: با زبان قصه می‌توان خوبی ها، نیکی ها و بدی ها را به کودکان و نوجوانان یاد داد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار