نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان کرمانشاه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر: ۶۹۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹ 16 December 2018

به گزارش تابناک به نقل ازر ایسنا منطقه کرمانشاه، مصطفی فیضی عضو ستاد هفته پژوهش استان، امروز( 25 آذر) در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در دانشگاه رازی، بااشاره به ارائه دستاوردهای پژوهشی و فناوری پنج دانشگاه و 25 دستگاه اجرایی استان در این نمایشگاه، اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان کرمانشاه از امروز(یکشنبه) تا 28 آذر برپا خواهد بود و بازدید عموم مردم از آن آزاد است.

وی افزود: در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان کرمانشاه در 25 غرفه به نمایش درآمده است.

مسئول برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: در کنار برپایی نمایشگاه، نشست های تخصصی و کار گروه های علمی را برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به فراهم کردن بستر بازدید دانش آموزان از این نمایشگاه عنوان کرد: در تلاشیم با فراهم کردن امکان بازدید دانش آموزان از نمایشگاه و بخش های مختلف دانشگاه، آنها را با مفاهیم پژوهش و فضای دانشگاه آشنا کنیم.

فیضی با بیان اینکه در پایان این نمایشگاه از غرفه های برتر تجلیل می شود، گفت: برای انتخاب غرفه برتر شاخص هایی همچون نوآوری، دانش بنیان بودن و قابلیت تجاری سازی را در نظر گرفته ایم.

وی افزود: سه غرفه از غرفه های دانشگاهی، سه غرفه از غرفه های دستگاه های اجرایی و پنج غرفه از واحدهای فن بازار به عنوان غرفه های برتر تجلیل خواهند شد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار