مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) استان کرمانشاه گفت: ۷۲ هزار خانوار کرمانشاهی هم اکنون با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر تحت حمایت‌های این نهاد قرار دارند.
کد خبر: ۶۹۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ 16 December 2018

به گزارش  تابناک به نقل  ازروابط عمومی  کمیته امداد کرمانشاه،حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) استان کرمانشاه گفت : از مجموع افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه، ۵۰ درصد آن‌ها را آقایان و ۵۰ درصد را نیز بانوان تشکیل می‌دهند.

وی گفت : از ۱۰۰ هزار بانوی زیرپوشش کمیته امداد کرمانشاه، ۴۵ هزار نفر آن‌ها زنان سرپرست خانوار هستند که یا همسران آن‌ها فوت شده و یا به علت از کارافتادگی قادر به تامین هزینه‌های زندگی نیستند.

خدرویسی، همچنین تعداد دانشجویان و دانش آموزان زیرپوشش کمیته امداد کرمانشاه را نیز ۱۳ هزار نفر عنوان کرد و گفت: هشت هزار یتیم نیز تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه، از پرداخت ماهیانه بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال مستمری به افراد زیرپوشش این کمیته نیز خبر داد و گفت: با احتساب هزینه‌های بهداشت، درمان، مسکن و کمک‌های موردی دیگر مجموع اعتباری که هر ماه برای ۲۰۰ هزار مددجوی کرمانشاهی صرف می‌شود به حدود ۳۱۰ میلیارد ریال می‌رسد.

وی تصریح کرد: مبلغ کمک‌های جمع آوری شده از محل کمک‌های مردمی، صدقات، زکات و ... در ماه به سه میلیارد ریال می‌رسد.

خدرویسی همچنین از پرداخت یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: این مبلغ به پنج هزار و ۵۱۴ مددجو پرداخت شده تا در راستای اشتغالزایی نیز قدم‌های خوبی برداشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه، با تاکید بر اینکه اشتغال‌های ایجاد شده برای مددجویان این کمیته همگی پایدار و ماندگار است، گفت: در ارزیابی‌های صورت گرفته کمیته امداد کرمانشاه موفق به کسب رتبه نخست در بخش ایجاد اشتغال شده است.

وی در پایان یادآوری کرد: هر کارفرمایی که یک مددجو را در واحد تولیدی خود مشغول به کار کند ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت و تا ۲ سال نیز کمیته امداد حق بیمه مددجو را پرداخت می‌کند.

 

 

انتهای پیام/د

از مجموع افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه، ۵۰ درصد آن‌ها را آقایان هستند

کانال تلگرام - پایین شرح خبر
اشتراک گذاری
https://www.yjc.ir/00SNK5
اخبار پیشنهادی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار