مسعود رجبی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه گفت:در راستای ماده ۷۲ قانون نظام صنفی و دستورالعمل اخیر سازمان تعزیزات حکومتی در خصوص برخورد با متخلفان اقتصادی و همچنین مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار شهرستان پاوه یک واحد صنفی میوه فروشی به دلیل تخلف گرانفروشی پلمب شد.
کد خبر: ۶۹۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ 16 December 2018

مسعود رجبی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:با توجه به تذکرات و اخطارهای شفاهی و کتبی به این واحد صنفی در طی سال جاری و پس از پنج بار تشکیل پرونده تخلف گرانفروشی توسط بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف برابر مقررات و ضوابط قانونی این واحد صنفی به دلیل گرانفروشی پلمب شد.

وی خاطر نشان کرد:در راستای جلسات ستاد تنظیم بازار شهرستان و کنترل و بازرسی از واحد های صنفی با همکاری سایر ادارات مربوطه هر هفته گشتهای مشترکی به صورت محسوس و نامحسوس انجام خواهد شد.

 رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه اظهار داشت: طبق قانون این واحد صنفی میوه فروشی واقع در میدان شهداء به مدت ۱۴ روز پلمب و پلاکارد در سر درب مغازه وی نصب گردید.

 رجبی تصریح کرد:شهروندان محترم می توانند چنانچه از هر واحد صنفی شکایتی دارند می توانند با شماره ۱۲۴ و یا۴۶۱۲۵۱۱۲ و یا با مراجعه به ادارات صمت و اتاق اصناف تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت به شکایت آنها رسیدگی شود.

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار