باشگاه بعثت کرمانشاه اخبار مربوط به اخراج جهانبخش جعفری، را پس از کسب نتایج ضعیف تکذیب و تاکید کرد این مربی همچنان به کارش در این تیم ادادمه خواهد داد.
کد خبر: ۶۹۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ 15 December 2018

به گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس، بعثت در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم با نتیجه 2 – 1 مقابل تیم استقلال رامهرمز به برتری دست یافت تا پروژه تغییر کادر فنی این تیم متوقف شود.

جهانبخش جعفری که از این مسابقه به عنوان آخرین دیدارش روی نیمکت بعثت یاد می‌شد، احتمالا با این پیروزی برای مدتی ابقا می‌شود و به فکر تقابل مهم تیمش در برابر پاس همدان تیم دوم جدول خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه بعثت در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل تیم استقلال رامهرمز اعلام کرد که نتایج اخیر این تیم قابل قبول است و هیچ تصمیمی برای برکناری جهانبخش جعفری در دستور کار باشگاه نیست و این مربی همچنان با قدرات به کارش در بعثت ادامه خواهد داد.

البته آمار اصلا به سود «جعفری» نیست، تیم او در نیمه میانی جدول لیگ دسته دوم قرار دارد و برای رسیدن به صدر جدول رقابت‌ها فاصله زیادی دارد، راهیابی و صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول که در ابتدای فصل به عنوان هداف اصلی بعثت اعلام شد، کمی دور از دسترس به نظر می‌رسد، آن‌ها در 13 بازی ابتدایی‌شان در رقابت‌های لیگ دسته دوم، تنها پنج پیروزی به دست آورده‌اند و با 18 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار